عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کنتورهای هوشمند در شبکه آب شرب شهر گرگان نصب می شوند

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان خبر داد:

کنتورهای هوشمند در شبکه آب شرب شهر گرگان نصب می شوند

کنتورهای هوشمند در شبکه آب شرب شهر گرگان نصب می شوند

 به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا گلستان مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در چهارمین جلسه شورای اداری شرکت که با حضور معاونین و مدیران مناطق در سالن کنفرانس ستاد برگزار شد از نصب کنتورهای هوشمند در شبکه آب شرب شهر گرگان خبر داد.

مهندس رحمتی با بیان این مطلب که ظرفیت های خوبی در بخش درآمدهای جاری شرکت بوجود آمده خاطرنشان کرد درآمدهای شرکت نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته که لازم است مدیران با جدیت بیشتر هزینه های جاری را کنترل نموده و با یک برنامه ریزی دقیق و هدف گذاری به افزایش ظرفیت درآمدی شرکت در آینده تلاش کنند.

مهندس محمد هادی رحمتی افزود با توجه به افزایش مصرف آب شرب از سوی بعضی از مشترکین و عدم رعایت الگوی مصرف پیگیری ها در جهت نصب کنتور های هوشمند در اقطار 2 اینچ و بالاتر در دستور کار همکاران این شرکت قرار گرفت که خوشبختانه طی مدت کوتاه این کنتورها به صورت پایلوت در شهر گرگان در بیمارستان 5 آذر گرگان و هلال احمر نصب گردیده است.

وی به بیان بخشی ازمزایای این کنتورها اشاره کرد و خاطرنشان کرد قرائت و برنامه ریزی از راه دور ،تحلیل اطلاعات مصرف مشترکان و کیفیت شبکه ،مدیریت مصرف مشترکان ،قطع و وصل مشترک از راه دور به صورت واحد یا گروهی و جلوگیری از خطای انسانی در قرائت کنتور را میتوان از اهدف مهم این کنتورها برشمرد.

وی از دیگر اهداف نصب این کنتورها را کاهش دستکاری غیرمجاز در شبکه و کنتور ،شناسایی و الویت بندی نصب کنتور هوشمند برای انشعابات آب ، استفاده از کنتورهای کارتی برای انشعابات بنایی و ساخت و ساز بیان نمود.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان افزود بنا داریم تعداد 50 عدد از این کنتورها را با قطر 2 اینچ با دیتالاگر تا پایان سالجاری در شهر گرگان نصب نمائیم.

مهندس رحمتی افزود این سیستم قادر خواهد بود زمان پیک مصرف را نشان داده و براساس تحلیل آمارهای موجود ثبت کلیه مصارف در ساعات مختلف پیک مصرف قابل کنترل می باشد.

مدیرعامل شرکت آبفا گلستان تصریح کرد با روند نصب کنتورهای مذکور و با توجه به اینکه انشعابات غیر خانگی با اقطار 2 اینچ و بالاتر دارای مصارف زیاد می باشند در مواقع بحران کمبود آب شهر می توان از طریق قطع آب این گونه مشترکین بخش هایی از کمبود را جبران نمود.

وی با اشاره به اینکه شرکت های آب وفاضلاب در سال های گذشته به لحاظ مالی با مشکلات عدیده ای روبه رو بوده اند افزود امیدواریم در آینده نزدیک افزایش تعرفه های آب وفاضلاب به تصویب شورای اقتصاد برسد و شاهد افزایش قابل قبول تعرفه های سالیانه باشیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1768
  • کد خبر : 12420