عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انتقال جاده جنگل گلستان زمينه ساز احداث آزادراه نوكنده به آشخانه شد

معاون استاندار:

انتقال جاده جنگل گلستان زمينه ساز احداث آزادراه نوكنده به آشخانه شد

انتقال جاده جنگل گلستان زمينه ساز احداث آزادراه نوكنده به آشخانه شد

معاون هماهنگي امور عمرانی استانداري گلستان با اشاره به اينكه انتقال جاده جنگل گلستان زمينه ساز احداث آزادراه نوكنده به آشخانه شده است، گفت: مطالعات اين پروژه به سرانجام رسيده و اميدواريم كه شرايط اجرايي شدن آن تا سال 95 محقق شود.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "رضا مروتي" عصر چهارشنبه در مراسم توديع و معارفه مديركل راه و شهرسازي گلستان در سالن همايش هاي محيط زيست، افزود: یکی از ویژگی های اجرای این طرح واگذاری آن به سرمایه گذارانی از بخش خصوصی است که انتظار می رود با قبول این مسئولیت توسط افراد و شرکت های واجد شرایط، شاهد اجرای هر چه سریعتر روند احداث این آزادراه باشیم.

وی، شرایط راه هاي استان را، مطلوب توصيف كرد و گفت : با وجود آن که حدود نیمی از جاده های استان برف گیر است اما در ایام سرد و روزهای برفی سال، این جاده ها به دلیل مراقبت و نگهداری مناسب و صحیح، شاهد کمترین میزان اختلال در حرکت خودروها و بسته شدن است.

معاون عمراني استاندار گلستان افزود :تکمیل و واگذاری واحدهای مسکن مهر استان نيز روند مطلوبي دارد و با وعده دولت مبنی بر تکمیل هر چه سریعتر این منازل تلاش می کنیم تا واحدهاي نیمه کاره این طرح را تا پایان سال 95 به صاحبان آن تحویل دهیم.

مروتي ادامه داد: درباره ساماندهي روستاي زيارت و پيشگيري از ساخت و سازهاي غير مجاز در اين روستا نيز، اقداماتي در شوراي عالي شهرسازي و معماري در حال انجام است كه به اطلاع مردم خواهيم رساند.

به گفته معاون استاندار گلستان، طي دو سال گذشته با مشكلات متعددي در حوزه راه و شهرسازي استان روبرو بوده كه تلاش هاي زيادي براي ساماندهي آنها انجام شده است.

وي همچنين، تهيه طرح هاي جامع، تفصيلي و هدايت شهري را براي تمام شهرهاي استان به عنوان بخشي ديگر از اقدامات ارزنده حوزه راه و شهرسازي استان نام برد.

از مهمانان ديگر اين مراسم، معاون شهرسازي و معماري وزير راه و شهرسازي و جمعي از مقامات و مسوولان استاني و شهرستاني بودند.

برنامه پاياني اين مراسم نيز، تقدير از زحمات "علي بخش رستمي" و اعطاي حكم "ابراهيم مبارك قدم" به عنوان مديركل راه و شهرسازي استان گلستان بود.

مبارك قدم داراي مدرك كارشناسي معماري و كارشناسي ارشد طراحي شهري از دانشگاه شهيد بهشتي تهران و در حال تدوين پروپزال دوره دكتراي خود مي باشد.

از سوابق اجرايي 21 ساله وي، مي توان به كسوت در مديريت هاي شهرسازي و معماري، مسكن و ساختمان، فني و اجرايي، املاك و حقوقي، معاون و جانشين مديركل، رئيس اداره بافت فرسوده و نظام مهندسي و كنترل مقررات ملي ساختمان سازمان مسكن و شهرسازي سابق و اداره كل راه و شهرسازي استان آذربايجان غرب اشاره كرد.

بيش از 10 سال تدريس در دانشگاههاي اروميه نيز از ديگر سوابق فني و اجرايي مديركل جديد راه و شهرسازي گلستان قلمداد مي شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .