عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزایش 60درصدی صادرات بخش تعاون در سال 94

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد:

افزایش 60درصدی صادرات بخش تعاون در سال 94

افزایش 60درصدی صادرات بخش تعاون در سال 94

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در سال94 صادرات بخش تعاون استان نسبت به سال گذشته، 60 درصد افزایش داشته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان، مهندس امراله عباسی افزود: صادرات بخش تعاون در سال 93، 10 میلیون دلار بوده است و در سال 94 این رقم به 16 میلیون دلار رسید که این آمار نشان از افزایش 60 درصدی صادرات این بخش دارد.

وی در ادامه به نقش بسیارمهم تعاونیهای مرزنشین در صادرات استان اشاره کرد و گفت: مقدار صادرات تعاونیهای مرزنشین در سال 94 مبلغ 13 میلیون دلار می باشد که بیشترین مبلغ صادرات تعاون را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: آمار اعلام شده از گمرکات استان استخراج شده است و با توجه به اینکه مبلغ 3 میلیون دلار از صادرات تعاونیها از سایر مبادی گمرکی و استانهای دیگر انجام می شود، می توان مبلغ کل آن را 16میلیون دلار در نظر گرفت.

عباسی خاطرنشان کرد: انشاءالله در سال 95 که از سوی رهبر معطم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است با رفع موانع صادرات و تحقق برجام، در بخش صادرات تعاون، رشد چشمگیری خواهیم داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در پایان تاکید کرد: پتانسیل بخش تعاون در زمینه صادرات بیش از این مبلغ می باشد که می توان با تسهیل در قوانین صادراتی ، سهم بخش تعاون را در خصوص افزایش داد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 696
  • کد خبر : 22759