عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفته دولت و روز كارمند فرصتي براي قدرداني از تلاش خدمتگزاران مردم است

مديركل راه و شهرسازي گلستان:

هفته دولت و روز كارمند فرصتي براي قدرداني از تلاش خدمتگزاران مردم است

هفته دولت و روز كارمند فرصتي براي قدرداني از تلاش خدمتگزاران مردم است

 مديركل راه و شهرسازي گلستان، هفته دولت و روز كارمند را فرصتي براي قدرداني از تلاش دولتمردان و خدمتگزاران و كارمندان دانست و گفت: اين زمان فرصتي براي تقدير از آناني است كه با هر نقيصه اي سعي در انجام وظيفه در رابطه با امور محوله و مسووليت هاي خود مي كنند.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "ابراهيم مبارك قدم" در آيين تجليل از كاركنان نمونه و بازنشستگان اين اداره كل در محل راهدارخانه راه و ماه گرگان، با گرامي داشت اين هفته و تقدير از تلاش خدمتگزاران مردم و كاركنان خود، افزود: در اين حوزه تمام نيروها از اهميت يكسان براي بهره مندي از امكانات برخوردار هستند.

به گفته مبارك قدم، بهره برداري آبرومندانه از پروژه هاي اداره كل در حوزه هاي مختلف بويژه افتتاح 2266 واحد مسكن مهر با حضور وزير كشور در هفته دولت و انعكاس آنها در سطوح ملي و استاني، بغير از تلاش و سعي كاركنان و مديريت ها در تمام جبهه ها ميسر نشده است.

وي با ابراز اميدواري از بهبود شرايط كاري و معيشتي اداره كل راه و شهرسازي در آينده، افزود: براي كاهش 50 درصدي هزينه هاي جاري بخصوص در بخش استفاده بهينه از امكانات و صرفه جويي ها، مكلف به رعايت سياست و برنامه هاي عمومي دولت هستيم.

تقدير از27 بازنشسته اداره كل در سال گذشته و كاركنان نمونه بخش هاي مختلف و تاثير گذار در بهره برداري از پروژه هاي مسكن مهر در هفته دولت بخش ديگري از اين مراسم بود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .