عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بزرگداشت دهه امامت و ولایت و هفته دولت در راه و شهرسازي گلستان

مديركل راه وشهرسازي استان گلستان :

بزرگداشت دهه امامت و ولایت و هفته دولت در راه و شهرسازي گلستان

بزرگداشت دهه امامت و ولایت و هفته دولت در راه و شهرسازي گلستان

اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان با برگزاري مراسمي به مناسبت دهه امامت و ولایت و هفته دولت از سادات و كارمندان نمونه و بازنشستگان اين مجموعه تقدير كرد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، در اين مراسم "حسين محبوبي" مدیر کل اين دستگاه اجرايي گلستان با تبريك ایام دهه امامت و ولایت و هفته دولت به خدمتگزاران مردم وكاركنان، اظهار داشت : موفقيت هاي بدست آمده از جمله بهره برداري پروژه هاي عمراني اداره كل در هفته دولت ناشي از تلاش تمام كاركنان درحوزه های مختلف است.

مدیر کل راه و شهرسازي استان گلستان، هفته دولت و روز كارمند را فرصتي براي قدرداني از تلاش دولتمردان و خدمتگزاران و كارمندان دانست و گفت: اين زمان فرصتي براي تقدير از آناني است كه در هر شرایطی سعي در انجام وظيفه در رابطه با امور محوله و مسووليت هاي خود مي كنند.

وي ضمن تبريك ويژه به بازنشستگان اداره كل ، افزود: گذراندن دوران خدمت بدون تضييع حقوق ديگران، سلامت دنيوي و اخروي را براي كاركنان به همراه دارد و از افتخارات دوران بازنشستگي محسوب مي شود.

در پايان اين مراسم با توجه به ایام مبارک از کارکنان سادات اداره کل ، و به رسم يادبود از10 نفر از بازنشستگاني كه طي سال گذشته به كسب اين مقام نائل آمدند و از كاركنان پرتلاش وتاثيرگذار در به ثمر رسيدن پروژه هاي عمراني و امور جاري اداره كل ، قدرداني به عمل آمد.

مولودی خوانی به مناسبت دهه امامت و ولایت از دیگر برنامه های بود که در این مراسم اجرا شد.

بزرگداشت دهه امامت و ولایت و هفته دولت در راه و شهرسازي گلستان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .