عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بزرگداشت هفته دولت و روز كارمند در راه و شهرسازي گلستان


بزرگداشت هفته دولت و روز كارمند در راه و شهرسازي گلستان

بزرگداشت هفته دولت و روز كارمند در راه و شهرسازي گلستان

  اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان با برگزاري مراسمي به مناسبت هفته دولت، ياد و خاطره دولتمردان خدوم ملت، شهيدان رجايي و باهنر را گرامي داشت و به همين مناسبت از كارمندان نمونه و بازنشستگان اين مجموعه تقدير كرد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، در اين مراسم، مهندس "حسين محبوبي" سرپرست اين دستگاه اجرايي گلستان با تبريك هفته دولت به خدمتگزاران مردم وكاركنان، گفت: موفقيت هاي بدست آمده از جمله بهره برداري پروژه هاي عمراني اداره كل در هفته دولت و انعكاس رسانه اي آنها در سطوح ملي و استاني، ناشي از تلاش تمام كاركنان در جبهه هاي مختلف بيان كردو تاكيد نمود دراجراي پروژه هاي عمراني اداره كل بايد سه فاكتور مهم دقت ،سرعت ونظارت را سرلوحه امور قراردهيم .

سرپرست راه و شهرسازي استان گلستان، هفته دولت و روز كارمند را فرصتي براي قدرداني از تلاش دولتمردان و خدمتگزاران و كارمندان دانست و گفت: اين زمان فرصتي براي تقدير از آناني است كه با هر نقيصه اي سعي در انجام وظيفه در رابطه با امور محوله و مسووليت هاي خود مي كنند.

وي ضمن تبريك ويژه به بازنشستگان اداره كل ، افزود: گذراندن دوران خدمت بدون تضييع حقوق ديگران، سلامت دنيوي و اخروي را براي كاركنان به همراه دارد و از افتخارات آنان در دوران فعاليت و بازنشستگي محسوب مي شود.  

در پايان اين مراسم  به رسم يادبود از15 نفر از بازنشستگاني كه طي سال گذشته به كسب اين مقام نائل آمدند و از كاركنان پرتلاش وتاثيرگذار در به ثمر رسيدن پروژه هاي عمراني و امور جاري اداره كل ، قدرداني به عمل آمد.

بزرگداشت هفته دولت و روز كارمند در راه و شهرسازي گلستان

 بزرگداشت هفته دولت و روز كارمند در راه و شهرسازي گلستان

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .