عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر شفاف سازی گردش کالادر شهرستان مینودشت


چهارمین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر شفاف سازی گردش کالادر شهرستان مینودشت

چهارمین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر شفاف سازی گردش کالادر شهرستان  مینودشت

 چهارمین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر شفاف سازی گردش کالا در سطح عرضه با موضوع طرح نظارتی ویژه بر لوازم التحریر و نوشت افزارشهرستان مینودشت برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان ،علی تجری رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان مینودشت گفت : چهارمین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر شفاف سازی گردش کالا در سطح عرضه با موضوع طرح نظارتی ویژه بر لوازم التحریر و نوشت افزارشهرستان مینودشت در محل این اداره برگزارگردید.

تجری گفت : وظیفه ما مسئولین این است که مقوله قاچاق را جدی بگیریم و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری" مسئولین باید وظایف خود را در این حیطه به درستی و با جدیت بیشتری انجام دهند" وظیفه داریم با برنامه ریزی مناسب و همکاری همه دستگاههای عضو با موضوع قاچاق و قاچاقچی برابر قانون عمل کنیم.

وی گفت : ورود کالای قاچاق ضررهای زیادی به تولیدکنندگان و همه اقشار جامعه وارد میکند ، قاچاق باعث کاهش تولیدات داخلی ،  تعطیلی واحدهای تولیدی ،  افزایش بیکاری ، و افزایش بزه کاری در سطح جامعه می شود، ایشان به رئیس اتحادیه لوازم التحریراین شهرستان متذکر شدند از طریق ارسال پیامک ، بروشور ، نصب بنر نسبت به  اطلاع رسانی کامل  کلیه اعضاء تحت پوشش در خصوص عدم خرید وفروش لوازم التحریر  قاچاق و تبلیغات غیر اسلامی بر روی نوشت افزار اقدام عاجل  نمایند.

تجری رئیس کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر شفاف سازی گردش کالا در سطح عرضه  مینودشت اضافه نمودند : گشت مشترکی توسط بازرسی اتاق اصناف ، بازرسی اداره صنعت،معدن و تجارت ، اداره استاندارد ،  بهداشت وپلیس آگاهی  اماکن شهرستان مینودشت در اولویت کارها قرار گیرد و با متخلفین مطابق قانون و قاطعانه برخورد شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 615
  • کد خبر : 25355