عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری پنجمین جلسه کارگروه قاچاق کالا و ارز شهرستان آق قلا


برگزاری پنجمین جلسه کارگروه قاچاق کالا و ارز شهرستان آق قلا

برگزاری پنجمین جلسه کارگروه قاچاق کالا و ارز شهرستان آق قلا

 پنجمین جلسه کارگروه قاچاق کالا و ارزشهرستان آق قلا با موضوع حمایت از تولید و نظارت بر شفاف سازی گردش کالا در سطح عرضه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، زین العابدین تازیکی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آق قلا گفت: پنجمین جلسه کارگروه قاچاق کالا و ارز با موضوع حمایت از تولید و نظارت بر شفاف سازی گردش کالا در سطح عرضه در محل اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان برگزار گردید.

وی گفت : با توجه به نامه مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور عرضه محصولات دخانی توسط واحدهای صنفی فقط با صدور مجوز خرده فروشی توسط اتحادیه صنف ذیربط "سوپر مارکت ، خواروبار  " و مجوز عمده فروشی توزیع محصولات دخانی از سازمان صنعت ، معدن و تجارت مجاز خواهد بود، در غیر اینصورت با واحدهای عرضه کننده فاقد مجوز برخورد قانونی خواهد شد.

در این جلسه : تروجنی کارشناس مبارزه با قاچاق کالا وارز اداره صنعت ،معدن وتجارت شهرستان آق قلا ، توضیحاتی در خصوص عملکرد بازرسی این اداره در دو ماه گذشته بیان نمود، که طبق آن در دو ماه گذشته 4 مورد گشت مشترک با همکاری پلیس آگاهی و مرکز بهداشت برگزار گردید که طی این گشت ها از 45 واحد صنفی بازرسی به عمل آمده است و منجر به تشکیل 7 فقره پرونده تخلف به ارزش 4135 هزار ریال گردیده است .

در این جلسه همچنین نجفی معاون اجرایی امور شعب تعزیرات حکومتی در خصوص اطلاع رسانی به کلیه واحدهای صنفی در مورد ورود کالاهای قاچاق در حوزه لوازم خانگی توسط اتحادیه های مربوطه تاکید نمودو در خصوص ورود کالاهای آرایشی و بهداشتی قاچاق نیز هشدار داده و خواستار اطلاع رسانی هرچه سریعتر به کلیه واحدهای صنفی توسط اتحادیه های مربوطه شد.
در این جلسه همچنین مقرر گردید ، اتاق اصناف با همکاری اتحادیه های مربوطه نسبت به نصب بنرهایی با محوریت قاچاق کالا و ارز در سطح شهر اقدام نماید و برنامه اجرای گشت های مشترک با حضور دستگاههای متولی از سوی اداره صنعت ، معدن و تجارت تهیه و جهت اجرا به دستگاههای متولی ارسال گردد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 626
  • کد خبر : 26175