عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رضا دولتی نوده؛ داوطلب گلستانی بعنوان داوطلب برتر کشوری انتخاب شد

در نهمین آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه؛

رضا دولتی نوده؛ داوطلب گلستانی بعنوان داوطلب برتر کشوری انتخاب شد

رضا دولتی نوده؛ داوطلب گلستانی بعنوان داوطلب برتر کشوری انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گلستان؛ نهمین آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در جمعیت، رئیس جمعیت، دبیر کل جمعیت، رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر و داوطلبان برتر جمعیت از سراسر کشور در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: در این مراسم، داوطلبان برتر کشوری بر اساس شاخص های از پیش تعریف و تعیین شده نیز معرفی و تجلیل شدند.

دکتر حسین افزود: رضا دولتی نوده عضو داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان علی آباد کتول به عنوان داوطلبان برتر کشوری معرفی شد.

لازم به ذکر است در این مراسم فرهاد قائمیان؛ بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل اقدامات و فعالیت های داوطلبانه با پوشیدن کاور هلال احمر، تندیس صلح جمعیت را از دستان رئیس هلال احمر دریافت کرد و به عنوان سفیر صلح جمعیت هلال احمر معرفی شد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در همایش روز جهانی داوطلب و نهمین آئین نکوداشت خدمات داوطلبانه با اشاره به اینکه 17 میلیون داوطلب هلال احمر در سراسر جهان وجود دارد، گفت: از این میان فقط هفت میلیون نفر فعال هستند.

وی اظهار کرد: از 190 کشوری که عضو صلیب سرخ جهانی هستند، حدود 50 کشور بیش از 80 هزار داوطلب دارند، این در حالی است که تعداد خیرین، داوطلبان و اعضای جمعیت هلال‌احمر ایران بیش از این تعداد و مایه افتخار ما است.

رافع با بیان اینکه مسئله بسیار مهم در میان داوطلبان هلال‌احمر ترویج حس همبستگی اجتماعی به معنی حرکت بر مبنای یک آرمان است، گفت: این آرمان، ترویج انسانیت و برگرفته از تعالیم دینی و شعارهای جهانی ما است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .