عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » داوطلب جمعیت هلال احمر استان گلستان ، پزشک برتر کشور شد


داوطلب جمعیت هلال احمر استان گلستان ، پزشک برتر کشور شد

 داوطلب جمعیت هلال احمر استان گلستان ، پزشک برتر کشور شد

در دومین همایش تجلیل از پزشکان داوطلب کشور ، دکتر محمد ابراهیم نعیمی داوطلب جمعیت هلال احمر استان گلستان به عنوان پزشک برتر معرفی و تجلیل شد .

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۲ هزار کاروان سلامت به مناطق محروم در سراسر کشور اعزام شد، افزود: بیش از یک میلیون نفر از خدمات سلامت سازمان داوطلبان استفاده کردند.

 به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمراستان گلستان؛ فرحناز رافع در دومین همایش تجلیل از پزشکان داوطلب سفرنامه سلامت و امید‏، کاروان های سلامت و حوزه سلامت گفت: سال گذشته بیش از ۱۵ هزار پزشک و پیراپزشک داوطلب با سازمان داوطلبان همکاری تنگاتنگی داشتند و بیش از ۵ هزار چادر سلامت در سراسر کشور برپا شد.

 رافع به خدمات کاروان های سلامت از جمله ارائه خدمات رایگان ویزیت و دارو و .. اشاره کرد و ادامه داد: تمام این فعالیت ها در راستای اهداف جمعیت هلال احمر و در راستای تسکین آلام بشری و حمایت از جان و سلامت انسان ها انجام شده است.

 معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر نیز در این همایش با بیان اینکه جامعه پزشکی ایران در بهترین شرایط فنی و تخصصی در سراسر دنیا قرار داشته و در حوزه خدمات داوطلبانه حضور پررنگی دارد،‏ گفت: برای بهبود شرایط سلامت، آموزش حرف اول را می زند.

 سیدرضا رئیس کرمی در ادامه تصریح کرد: در برنامه ریزی فعالیت ها و خدمات باید به سمتی برویم که ماحصل کار، اثرات ماندگارتر و درازمدت تر شود و در این راه قطعا ارائه آموزش ها به مردم در حوزه سلامت اثرگذار خواهد بود.

 در ادامه همایش و در مراسمی با حضور رئیس سازمان داوطلبان، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر و رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از پزشکان داوطلب منتخب سراسر کشور تجلیل شد.

 محمدابراهیم نعیمی از گلستان ،سید شریف حسینی از بوشهر، سید مسعود سیادت از خراسان جنوبی، محمدرضا بصیری از استان سمنان، ابولحسن صفدری از استان سیستان و بلوچستان، سلمان مهمدی از استان کهگیلویه و بویراحمد ، فریدون فرمانی از لرستان به پاس همکاری و خدمت در طرح های کاروان سلامت، سفرنامه سلامت و امید، چادرهای سلامت، داوطلب یار امداد و نجات و طرح نیابت مورد تقدیر قرار گرفتندو تندیس سلامت دریافت کردند

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .