عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » احداث راه روستايي در شرق گلستان


احداث راه روستايي در شرق گلستان

احداث راه روستايي در شرق گلستان

 سرپرست اداره راه و شهرسازي كلاله از احداث راه روستايي اوقچي- گچي سو در اين شهرستان شرقي استان گلستان خبر داد و گفت: در حال حاضر عمليات بيس، ترميم و زيرسازي 4 كيلومتر از اين محور اجرا شده است.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس" محمد سراواني" در گفت و گويي خبري اظهار كرد: اين محور 5/5 كيلومتر طول دارد و يكي از آنتني هاي محور روستايي يلي بدراق به گچي سو محسوب شده كه به شبكه راه هاي روستايي گنبدكاووس متصل شده و باعث تسهيل در تردد وسايل نقليه آن حوزه به زيارتگاه خالد نبي و دو شهر كلاله و گنبد مي شود.

سراواني، اعتبار در نظرگرفته شده براي اجراي اين پروژه را، پنج هزار ميليون ريال و از محل منابع ملي اداره كل راه و شهرسازي(معاونت راه روستايي وزارت متبوع) بيان كرد و يادآورشد كه برخلاف عدم تخصيص اعتبار اما عمليات اجرايي آن آغاز شده و در مرحله اجراي آسفالت قرار دارد.

سرپرست راه و شهرسازي كلاله ادامه داد: از برنامه هاي ديگر راه و شهرسازي جهت بهره مندي هرچه مطلوب تر روستاييان از راه مناسب و آسفالته بويژه در مناطق محروم استان؛ اجراي زيرسازي، بيس و آسفالت يك كيلومتر از مسير اوقچي كوچك است.

به گفته سراواني، در حال حاضر دو فقره آبرو لوله اي هر كدام به طول 8 متر در مسير اوقچي كوچك به اجرا درآمده است.

شهرستان کلاله بیش از 110 هزار نفر جمعیت و 431 كيلومتر راه دارد كه حدود 400 كيلومتر آن روستايي است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .