عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آسفالت دو راه روستايي در كلاله


آسفالت دو راه روستايي در كلاله

آسفالت دو راه روستايي در كلاله

 رئيس اداره راه و شهرسازی كلاله از آغاز عمليات آسفالت راه هاي روستايي اوقچي بزرگ و اوقچي كوچك از توابع اين شهرستان در سال جاري خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس "قاسم دبوري فريماني" در گفت و گویی خبری گفت: هم اكنون در حال انجام عمليات زيرسازي، احداث ابنيه فني و اجراي بيس اين محورها هستيم.

وي، طول اجراي عمليات را در اين محورها پنج كيلومتر اعلام كرد و گفت:500 ميليون تومان از محل منابع ملي براي اجراي آن مصوب شده است.

دبوري با بيان اينكه اعتبار مصوب شده براي اجراي عمليات آسفالت محور كفايت نمي كند، گفت: براي به سرانجام رساندن كل مسير پنج كيلومتري بالغ بر 1.5 ميليارد تومان اعتبار نياز است.

رئيس اداره راه و شهرسازي كلاله اظهاركرد: روستاهاي اوقچي بزرگ و اوقچي كوچك حدود 48 كيلومتر با مركز شهرستان كلاله فاصله دارند و در مسير توريستي و گردشگري خالد نبي واقع شده اند.

به گفته دبوري، پيش از اين مردم اين روستاها از راه خاكي براي تردد استفاده مي كردند كه با آسفالت محورها، زمينه ارتباط بيش از پيش آنها با مركز شهرستان و همچنين تبادلات اقتصادي و كشاورزي منطقه فراهم مي شود.

460 كيلومتر از راه هاي استان گلستان تحت پوشش استحفاظي شهرستان كلاله قرار دارد.

شهرستان کلاله با 160 هزار نفر جمعیت در شرق گلستان قرار دارد و فاصله آن از گرگان مرکز این استان حدود 140 کیلومتر است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .