عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرعامل گاز گلستان با آیت ا... میبدی رئیس حوزه علمیه رضویه گرگان


دیدار مدیرعامل گاز گلستان با آیت ا... میبدی رئیس حوزه علمیه رضویه گرگان

 

صفرعلی جمال لیوانی و اعضای هیئت مدیره گاز گلستان با حضرت آیت ا... میبدی رئیس حوزه علمیه رضویه گرگان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی،در این دیدارکه با هدف بهره گیری از نصایح و پندهای ارزشمند این عالم وارسته انجام گرفت،مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان با ابرازخرسندی ،گزارشی مختصری از اقدامات شرکت گاز در راستای خدمات شرکت گاز به هموطنان عزیزارائه نمود.

وی در ادامه از حضرت آیت ا... میبدی بعنوان یکی ازافتخارات ارزنده استان یاد کرد و از اهتمام و همیاری این عالم بزرگوار در نیل به اهداف مورد نظر شرکت بویژه در زمینه فرهنگ سازی مدیریت مصرف تشکر کرد.

مدیرعامل گازگلستان در ادامه از آیت ا... میبدی خواست تا همچنان روند همکاری و عنایت خود را به این شرکت داشته باشند و دربرنامه های خود توصيه هاي لازم را در خصوص صرفه جويي در مصرف گاز به مردم شريف ارائه فرمایند .

در ادامه رئیس حوزه علمیه رضویه گرگان نیزضمن خیر مقدم به مدیرعامل گاز گلستان و هیئت همراه از خدمات مدیرعامل و سایر کارکنان شرکت گاز تقدیر کرد و از گازطبیعی بهنوان یکی از منابع خدادادی و سرمایه ملی یاد کرده که باید قدر آن را دانست و از این بدرستی استفاده کرد ضمن اینکه در همین راستا برای مدیر عامل و مجموعه گاز گلستان وهمچنین سایر دولتمردان خدوم از خداوند سبحان آرزوی موفقیت و سربلندی مسالت کرد.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .