عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » به مناسبت هفته کارگر نمایندگان جامعه کار و تولید گرگان با حضرت آیت الله میبدی دیدار کردند


به مناسبت هفته کارگر نمایندگان جامعه کار و تولید گرگان با حضرت آیت الله میبدی دیدار کردند

به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر جمعی از نمایندگان جامعه کار و تولید گرگان با آیت الله سیدمحمدرضا میبدی مدیر حوزه علمیه رضویه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان، آیت‌الله میبدی در این دیدار با اشاره به مقام و منزلت جامعه کارگری گفت: دین اسلام همواره علاوه بر دعوت به توحید، انسان‌ها را به کسب روزی حلال هدایت کرده است.

وی با بیان اینکه کار و کارگر در دین اسلام مورد نکوهش قرار نگرفته بلکه همواره مورد تمجید بوده است، تصریح کرد: فرهنگ کار و تلاش باید در جامعه ترویج شود و بیکاری مورد مزمت قرار بگیرد.

مدیر حوزه علمیه رضویه شهرستان گرگان بر لزوم حل و فصل مشکلات جامعه کارگری تاکید کرد و افزود: باید حمایت جدی از بخش تولید صورت بگیرد تا اشتغال و اقتصاد رونق بگیرد.

میبدی بیان کرد: ارزش و مقام کارگر انقدر بالاست که هر کجا از این کشور نگاه می‌کنید دست کارگر دخیل است از مهندس گرفته تا کشاورز همه کارگر هستند.

وی همچنین توصیه‌هایی از نظر فرهنگ کار ارائه کردند و گفت: بزرگترین مشکل جامعه بیکاری است که مسوولان باید در این باره چاره‌ای بیاندیشند.

در ابتدای این دیدار، یحیی احمدپور رییس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر شهرستان گرگان گزارشی از برنامه های تدوین شده برای هفته کارگر ارائه نمود و افزود: قشر زحمتکش کارگر در خط مقدم تولید قرار دارند و این هفته فرصت مناسبی برای ارج نهادن به جایگاه والای این عزیزان می باشد.

وی افزود: برنامه های متنوعی از قبیل دیدار با خانواده کارگران آسیب دیده ناشی از کار، عطرافشانی مزار شهدا و دیدار و تجلیل از خانواده ایثارگران جامعه کارگری، مسابقات فرهنگی و ورزشی ، دیدار با آیت ا... میبدی ، نشست صمیمی نمایندگان جامعه کار و تولید شهرستان گرگان با فرماندار، دیدار تشکلات کارگری با نمایندگان مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، مراسم متمرکز گرامیداشت هفته کارگر و تجلیل از نمونه های جامعه کارگری، برپایی نمایشگاه کتاب ، حضور در نمازجمعه و ...  جهت گرامیداشت هفته کارگر تدارک دیده شده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 651
  • کد خبر : 44819