عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیر کل و کارکنان اداره کل زندانها استان گلستان با حضرت آیت الله میبدی مدیر حوزه علمیه

به مناسبت هفته قوه قضائیه:

دیدار مدیر کل و کارکنان اداره کل زندانها استان گلستان با حضرت آیت الله میبدی مدیر حوزه علمیه

دیدار مدیر کل و کارکنان اداره کل زندانها استان گلستان با حضرت آیت الله میبدی مدیر حوزه علمیه

 علیرضا رضوانی مدیر کل زندانهای استان گلستان در دیداربا حضرت آیت الله میبدی مدیر حوزه علمیه رضوی گرگان گفت :در آستانه هفتم تیر شهادت جمع کثیری از خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران و خصوصا آیت الله شهید بهشتی بزرگ معمار نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران هستیم که به پاس خدمات ارزنده و برجسته این شهید بزرگوار ایام به نام هفته قوه قضاییه نام گذاری شده است که سازمان زندانها هم از مجموعه قوه قضاییه می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان :  رضوانی افزود : از این فرصت استفاده کردیم که به حضور انور عالم گرانقدر برسیم تا  ارائه گزارشی از عملکردهای مجموعه زندانها داشته باشیم و هم از رهنمودهای گهربار حضرتعالی در ادامه مسیر اصلاح  وتربیت مددجویان ، بهره مند شویم.

مدیر کل زندانهای استان گلستان گزارشی از عملکرد و اقدامات مجموعه زندانهای استان گلستان ارائه نمودند.

وی به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نیز اشاره داشت و افزود: در سال 95 توانستیم با کمک ستاد دیه استان و خیران گلستانی 16/5درصد نسبت به سال 94 شاهد آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در گلستان باشیم.

مدیر کل زندانهای استان گلستان تصریح کرد: برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در سال 95 بیش از 17 میلیارد تومان از شکات رضایت گرفته شد و 11 میلیارد تومان توسط ستاد دیه استان و خیران گلستان پرداخت شد.

وی  اشاره کرد : که سه طرح ویژه را دررأس  کار قرار دادیم اول آزادی هر مسجد یک زندانی، دوم طرح وقف برای کمک به خانواده زندانیان و همچنین طرح کمک به خانواده های زندانیان از طریق پرداخت زکات فطره طبق فتوای برخی از مراجع تقلید عظام ،که این طرح های فرهنگی باعث کاهش آسیب ها خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه رضویه گرگان در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، گفت: دستگاه قضایی، دستگاهی انقلابی است که مسئولیت والا و بسیار سنگینی دارد.

 سپس آیت الله میبدی در خصوص توجه به محیط زندگی کودکان توصیه فرمودند و همچنین در خصوص اینکه باید فرهنگ وقف برای کمک به خانواده زندانیان گسترده شود و فرهنگ سازی شود رهنمودهای خوبی را داشتند..

آیت الله سید محمد رضا طاهایی میبدی افزود: منصب قضاوت منصبی ارزشمند است که هوشیاری و دقت از شروط لازم برای بحث قضاوت است.

وی ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهید بهشتی به تشریح ابعاد شخصیتی ایشان، اشاره و خاطرنشان کرد: شهید بهشتی استادی فرزانه بود که دشمنان شخصیت انقلابی و معنوی ایشان را شناخته بودند و به همین دلیل درصدد حذف آن عالم وارسته اقدام کردند.

این عالم فقیه اظهار داشت: با توجه به بررسی های انجام گرفته اقدامات و توجه به امورات و معیشت زندگی و اجتماعی زندانیان رضایت بخش است که این نشان از توجه خاص مسئولین در زندانهای استان گلستان است. و در همین راستا از مسئولیین زندانهای استان تقدیر و تشکر میشود.

دیدار مدیر کل و کارکنان اداره کل زندانها استان گلستان با حضرت آیت الله میبدی مدیر حوزه علمیه

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 712
  • کد خبر : 35066