عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رسانه ملی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش راهبردی دارد


رسانه ملی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش راهبردی دارد

 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: رسانه ملی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش راهبردی دارد .

 به گزارش ایثار واحد گلستان ، سه شنبه سوم اسفند ماه 95 علی اصغر فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان از برگزاری جلسه ای با حضور بیات مدیر کل امور هنری و نمایشی بنیاد کشور و طالع زاری معاونت فرهنگی و اموراجتماعی بنیاد استان در دفتر کار عبدالحسینی مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان خبر داد .

ابتدا عبدالحسینی مدیر کل صداو سیمای گلستان ضمن بیان خوش آمد گویی گفت: برنامه های تولیدی صداو سیما استان درترویج و مفاهیم ایثار و شهادت و همچنین برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در این زمینه تولید و پخش گردیده است و برخی در آینده ای نچندان دور پخش خواهد شد.

بیات مدیر کل امور هنری و نمایشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این جلسه گفت : برنامه ها و شاخص های تولیدی در گروه تلویزیونی شاهد و فیلم ها، تله فیلم ها و همچنین برنامه پنج ساله مدون شده در این خصوص رابیان نمودند.

علی اصغر فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران گلستان ضمن بیان دیدار های فی مابین بنیاد و صدا و سیما مرکز گلستان گفت:برنامه های متنوعی تولید شده است و نقش والای صدا و سیما در ترویج فرهنگ ایثارو شهادت بسیار با اهمیت است.

وی ضمن تشکر ازاقدامات صدا و سیمای مرکز گلستان افزود : اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت نیازبه پتانسیل بالای هنر دارد و نقش راهبردی هنرمندان و رسانه ملی در این امر حائز اهمیت است

وی خاطر نشان کرد: تاثیر رسانه ملی در اذعان عمومی نقشی کلیدی را ایفا می کند که ما می توانیم با تکیه بر این اصل اقدمات شایانی را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم و بازخورد آن را در آینده ای نچندان دور شاهد باشیم .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .