عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گردهمایی معاونین فرهنگی منطقه سه کشور در استان گلستان


گردهمایی معاونین فرهنگی منطقه سه کشور در استان گلستان

 فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از برگزاری دومین جلسه معاونین فرهنگی منطقه سه کشور به میزبانی استان گلستان خبر داد.

به گزارش ایثار واحد گلستان ، فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از برگزاری دومین جلسه معاونین فرهنگی منطقه سه کشور در روز پنجشنبه سیزدهم خردادماه 95 به میزبانی استان گلستان خبر داد.

فاضلی با اشاره به برگزاری این مراسم درسالن جلسات بنیاد، گفت : هم اندیشی و هم افزایی در حوزه فرهنگ و ترویج مفاهیم ایثار و شهادت و همپوشانی این مفاهیم از طریق ارتباط تنگانگ مراکز استانها میسور می باشد و در این خصوص نیاز است که جلسات متعدد در قالب اتاق فکر شکل گیرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان افزود: جلسه هم اندیشی یا اتاق فکر معاونین فرهنگی منطقه سه کشور نیز در راستای تعامل همه جانبه شکل گرفته و انشالله بتوان با طرح موضوعات مختلف فرهنگی ، و بررسی مشکلات و چالشها و نقاط قوت و ضعف گامی در جهت ترویج مفاهیم ایثار و شهادت داشته باشیم.

لازم به ذکر است در این گردهمایی مدیر کل هنری بنیاد شهید کشور ، معاونین فرهنگی و امور اجتماعی استانهای گلستان ، سیستان و بلوچستان ، خراسان رضوی ، خراسانی جنوبی ، خراسان شمالی و مازندران حضور دارند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .