عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید استاندار گلستان از مجتمع آبرسانی فجر نوار مرزی


بازدید استاندار گلستان از مجتمع آبرسانی فجر نوار مرزی

استاندار گلستان به همراه مدیرعامل شرکت آبفار گلستان ،معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس از مجتمع آبرسانی  فجر نوار مرزی این شهرستان  بازدید نمودند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان در حاشیه این بازدید گفت: تا پایان امسال فاز اول و دوم مجتمع آبرسانی فجر این شهرستان برای استفاده مردم 22 روستا به بهره برداری می رسد.

مهدی شکیبافر اظهارداشت:  در حوزه آبرسانی فجر یک 16 روستا و فجر 2 نیز 6 روستا از خدمات این مجتمع بهره مند می شوند.

وی افزود: مجتمع آبرسانی فجر گنبدکاووس که عملیات اجرایی آن از سال 81 شروع شد تا سال 94 فقط 24 درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما درسال گذشته اعتبارات خوبی از محل صندوق توسعه ملی به آن اختصاص یافت.

شکیبا فر اضافه کرد: با تکمیل کل مجتمع آبرسانی فجر گنبدکاووس 85 روستای این شهرستان بویژه روستاهای بخش مرزی از آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

وی اظهار داشت : اقدامات خوبی برای تامین آب به صورت محلی در ناحیه شمالی شهرستان گنبد و با استفاده از فرایند سرمایه گذاری و خرید تضمینی آب در دست اقدام است که امیدواریم به زودی به نتیجه برسیم

استاندار گلستان نیز در این بازدید ضمن آشنایی با فعالیت های صورت گرفته از مجتمع مذکور از نزدیک فرایند کار را مشاهده و نسبت به پیگیری و تکمیل پروژه مذکور تاکید نمودند .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .