عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز عملیات حفاری 2 حلقه چاه آب شرب در روستای کرند از مجتمع آبرسانی فجر نوار مرز گنبد کاووس


آغاز عملیات حفاری 2 حلقه چاه آب شرب در روستای کرند از مجتمع آبرسانی فجر نوار مرز گنبد کاووس

 

مدیر امور آبفار شهرستان گنبد کاووس از آغاز عملیات حفاری 2 حلقه چاه آب شرب در روستای کرند از مجتمع آبرسانی نوار مرز وبا اعتباری بالغ بر 3478 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان سید مهدی حسینی مدیر امور آبفار شهرستان گنبد کاووس با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه تامین آب شرب مردم روستای کرند از طریق ناوگان آبرسانی صورت می گرفت این مدیریت در جهت رفع این مشکل با آغاز عملیات حفاری 2 حلقه چاه در این روستا و آغاز اجرای تصفیه خانه در آن منطقه و با اجرای خطوط انتقال از چاه های مذکور تا تصفیه خانه و به مخازن روستای هوتن و کرند به طول 8 کیلومتر مشکل آب شرب در این روستاها برطرف خواهد شد.

وی اظهار داشت :با تخصیص به موقع اعتبارات 2166 خانوار با جمعیتی بالغ بر 9747 نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می گردند.

لازم به ذکر استبا اتمام عملیات حفر چاه و احداث تصفیه خانه و نصب شیر برداشت آب در روستا علاوه بر رفع مشکل آب آشامیدنی روستاهای هوتن و کرند، از طریق ناوگان آبرسانی سیار مسافت کوتاهتری را برای آبرسانی به 12 روستای نوار مرز خواهند داشت.


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .