عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان میزبان جشنواره یازدهم مهارت های هنرآموزان کاردانش کشور


گلستان میزبان جشنواره یازدهم مهارت های هنرآموزان کاردانش کشور

دبیر جشنواره مهارت های هنری هنرستان های کاردانش گفت: یازدهمین جشنواره مهارت های هنری ویژه هنرآموزان هنرستان های کار دانش کشور در 11 رشته به میزبانی استان گلستان برگزار می شود.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا از آموزش وپرورش گلستان، ابراهیم حاجیلری اضافه کرد که این جشنواره از اول مرداد96 به مدت 3 روز درگرگان و با حضور 119 هنرجوی دختر و پسر از 26 استان برگزار می شود.
وی اظهار داشت: در یازدهمین دوره جشنواره مهارت های هنری، هنرجویان هنرستان های کاردانش شرکت کنندگان در 11 رشته نگارگری و تذهیب، طلا وجواهرسازی و قلمزنی، طراحی و چهره سازی، صفحه آرایی و طراحی بسته بندی، هنرمعرق کاری و خاتم کاری، فرش و طراحی و نقاشی فرش، طراحی طلا و جواهر،رودوزی های سنتی، عکاسی، گرافیک کامپیوتری و سفالگری رقابت می کنند.
حاجیلری همچنین گفت که برگزاری جشنواره به میزبانی گلستان یک فرصت مناسب برای افزایش سطح مهارتی استان بوده و زمینه تامین و نوسازی تجهیزات هنرستان های استان را فراهم خواهد کرد.
به گفته وی؛ برگزاری جشنواره مهارتی به استان کمک می کند تا با پایش رشته ها و ایجاد رشته های مبتنی بر نیاز بازار کار، بتواند فرصت مناسب برای جذب بیشترهنرجویان استان و غنی شدن هنرستان ها را فراهم نماید.
حدود 320 هزار دانش آموز در سال 96-95 در مدارس و هنرستان های گلستان مشغول تحصیل بودند.
نام دستگاه ارسال کننده خبر : آموزش و پرورش استان گلستان
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .