عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان میزبان بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری اطلاعات


گلستان میزبان بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری اطلاعات

 

حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از میزبانی استان در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری اطلاعات خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، کرایلو گفت: بزرگترین رویداد مهارتی در نظام آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، مسابقات ملی مهارت است که بستری مناسب برای ایجاد رقابت‌های علمی و سالم بین مهارت‌ آموختگان و نیز عرصه کشف استعدادهای مهارتی در سطح جامعه به شمار می‌آید.
وی افزود: هدف از برگزاری مسابقات ملی مهارت، ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در بین جوانان کشور، معرفی آموزش‌های مهارتی و تبیین اهمیت و نقش آن در توسعه اقتصاد، جلب نظر مسئولان تصمیم گیر و تصمیم ساز در توسعه آموزش‌های مهارتی، ظرفیت سازی در بین بنگاه‌های اقتصادی، آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای، صنایع و صنوف برای مشارکت حداکثری در این رویداد، رشد انگیزه‌های اجتماعی برای کسب مهارت، افزایش بهره وری آموزش‌های مهارتی، ارتقاء و تکمیل مهارت به اقشار مختلف در مقاطع مختلف تحصیلی و دانشگاهی با چشم انداز بستر سازی برای ایجاد فرصت‌های اشتغال پایدار است.
کرایلو بیان کرد: بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری اطلاعات به میزبانی استان گلستان از تاریخ 12 لغایت 16 اسفند برگزار خواهد شد. مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان اظهار کرد: این مسابقات در 5 رشته پردازش ابری، توسعه نرم افزارهای موبایل، طراحی و توسعه وب، مدیریت سیستم های تحت شبکه و راهکارهای نرم افزاری برای تجارت با 73 شرکت کننده از 28 استان به رقابت می پردازند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .