عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار نماینده ولی فقیه گلستان با خانواده شهدای مدافع حرم


دیدار نماینده ولی فقیه گلستان با خانواده شهدای مدافع حرم

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از دیدار نماینده ولی فقیه استان با خانوادهای شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم استان خبر داد.

به گزارش ایثار واحد گلستان ، علی اصغر فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان بهمراه آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان ، علی رضایی رییس بازرسی استان و رضا گرزین رییس بنیاد شهرستان گرگان با خانواده شهید مدافع حرم یدالله ترمیمی و شهید دفاع مقدس طلبه بسیجی حمید رضا اسلامی دیدار کرد.
مدیرکل بنیاد با اشاره به عنایات نماینده ولی فقیه برای حضور و سرکشی از خانواده های شهدا حتی در زمان کسالت خود ، گفت : کمترین کاری که از ما و مسئولین ساخته است دیدار و ملاقات با خانواده های معزز شهداست که فرزندانشان بزرگترین افتخارات را برای ایران اسلامی کسب کرده اند و ماباید قدردان این مهم باشیم.
وی افزود: ایستادن در برابر دشمن آن هم در خارج از مرزهای خود کار کمی نیست ، ازعمل و سخن شهدای حرم می توان اینگونه برداشت کرد که دشمن را باید در مرز های خودشان سرکوب کرد و نباید انقدر بایستیم که آنان وارد حریم کشور اسلامی ما شوند و بعد تازه به فکر ایستادگی در برابر آنان باشیم .
فاضلی در ادامه بابیان خاطراتی از دفاع مقدس اذعان داشت :شهدای مدافع حرم پس از جنگ تحمیلی ادامه دهندگان راه شهدای دفاع مقدس هستند چرا که از خانواده ، امیال دنیوی چشم پوشی کرده و به کشور های ابر قدرت نشان دادند مانند سالهلی جنگ ملتی هستند که هرگز شکست نمی خوردند و پای غیرتشان می مانند .
وی بابیان اینکه شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ممتاز ترین بندگان خدا هستند گفت:  خانواده های شهدا باید بدانند ، فرزندانی که تقدیم راه انقلاب اسلامی کردند از کم نظیر ترین انسان های رو زمین هستند که دراوج بی نشای قله های افتخار را فتح نمودند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .