عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نخستین یادواره 248 شهید ماه رمضان دراستان گلستان برگزار شد


نخستین یادواره 248 شهید ماه رمضان دراستان گلستان برگزار شد

 فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از برگزاری نخستین یادواره 248 شهید ماه مبارک رمضان در مصلی بزرگ گرگان خبر داد.

به گزارش ایثار واحد گلستان ، فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان ، شب یک شنبه ششم تیرماه مصادف با بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شهادت حضرت علی (ع) از برگزاری نخستین یادواره 248 شهید ماه مبارک رمضان در مصلی بزرگ گرگان خبر داد.

فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران در این مراسم با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین نور مفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان ، صادقلو استاندار گلستان ، مسئولین استانی و شهرستانی ، خانواده های معظم شهداو ایثارگران و مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار استان گلستان در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در مصلی بزرک شهر گرگان به ایراد سخنرانی پرداختند.

فاضلی مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) به پیشگاه امام عصر حضرت حجه (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این مراسم گفت: همان طور که مسئولین و مردم شهید پرور استان مستحضراند استان گلستان در هشت سال دفاع مقدس 4000 شهید دوازده هزار جانباز و هزارو دویست نفر آزاده سرافراز به یادگار گذاشته است که از این آمار 248 شهید در ماه مبارک رمضان تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نمودند .

فاضلی با تشکر از همکاری حضرت حجت الاسلام والمسلمین نور مفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان ازبوجود آوردن ازاین فرصت وفضای معنوی گفت : این فضای ایجاد شده بستر مناسبی جهت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای ماه مبارک رمضان است و چه شبی بهتر از امشب که خیلی از این عزیزان بنام مولای شان ، به یاد لبهای تشنه سروروسالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) تشنه جان دادند و شهید شدند .

وی در پایان با بیان خاطرات تلخ و شیرین دوران دفاع مقدس و خاطره گویی یاد وخاطره شهدای ماه مبارک رمضان را گرامیداشتند.

در ابتدای این مراسم مدعوین و مردم شهید پرور استان گلستان از مداحی مداح اهل البیت (ع) ، درانتها ازشعر خوانی گلدسته شاعرگلستانی در وصف شهدا ماه مبارک رمضان و شهدای مدافعان حرم استفاده و سپس به احیاء شب بیست و یکم با سخنرانی و عزاداری حضرت حجت الاسلام والمسلمین نور مفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان پرداختند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .