عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با جامعه ایثارگری استان گلستان


دیدار نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با جامعه ایثارگری استان گلستان

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با جامعه ایثارگری استان گلستان دیدار کرد.
به گزارش ایثار واحد گلستان، حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری در دیدار با خانواده های معظم شهیدان ابراهیم کریمی، عباس حبیبی نامقی، شهید مدافع حرم افشین ذورقی و جانباز معزز 70 درصد جانعلی رمرودی اظهار کرد: دشمن همه فشارها را از تحریم تا ترور دانشمندان هسته‌ای، نیروهای نظامی و پژوهشگران را بر مردم انقلاب تحمیل کرد و حالا به جایی رسیده که با به شهادت رساندن نیروهای بسیجی، به بدنه انقلاب اسلامی ضربه بزند.
وی افزود: دشمن به خیال باطل خود سعی دارد با ایجاد اغتشاشات و به شهادت رساندن جوان‌های ما مردم را بترساند تا از انقلاب دست بردارند، اما مانند همیشه به دست مردم غیور انقلابی شکست خواهد خورد.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه استقلال، آزادی و یکپارچگی ملی با وحدت اجتماعی ایجاد می‌شود، تصریح کرد: ایثار و جان‌فشانی شهدا ضامن این اتحاد است. افرادی، بدون هیچ وابستگی به این نظام از مجاهدین حرم و حریم می‌شوند و در راه حفظ نظام اسلامی از هیچ تلاشی روی‌گردان نیستند و در مقابل نیز کسانی را داریم که دین نظام بر خودشان را ادا نمی‌کنند. بی‌شک شهیدان و ایثارگران مانند شهدای کربلا پوست، استخوان و گوشتشان مالامال از ایمان است و ایمان با عمق وجودشان آمیخته است.
حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری با اشاره به اینکه استقلال، آزادی و یکپارچگی ملی با وحدت اجتماعی ایجاد می‌شود، تصریح کرد: ایثار و جان‌فشانی شهدا ضامن این اتحاد است. افرادی، بدون هیچ وابستگی به این نظام از مجاهدین حرم و حریم می‌شوند و در راه حفظ نظام اسلامی از هیچ تلاشی روی‌گردان نیستند و در مقابل نیز کسانی را داریم که دین نظام بر خودشان را ادا نمی‌کنند. بی‌شک شهیدان و ایثارگران مانند شهدای کربلا پوست، استخوان و گوشتشان مالامال از ایمان است و ایمان با عمق وجودشان آمیخته است.
 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .