عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تحقق شعار سال نیازمند عزم ملی و روحیه جهادی است/ پرداخت ۵۶ هزار میلیون ریال تسهیلات کارآفرینی و اشتغالزایی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

تحقق شعار سال نیازمند عزم ملی و روحیه جهادی است/ پرداخت ۵۶ هزار میلیون ریال تسهیلات کارآفرینی و اشتغالزایی

تحقق شعار سال نیازمند عزم ملی و روحیه جهادی است/ پرداخت ۵۶ هزار میلیون ریال تسهیلات کارآفرینی و اشتغالزایی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: تحقق با شکوه شعار مقام رهبری نیاز به عزم ملی و روحیه جهادی دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی به نقل از خبرگزاری فارس، سعید مازندرانی اظهار کرد: در پنج ماهه نخست سال جاری ۵۶ هزار میلیون ریال تسهیلات با هدف کارآفرینی و اشتغالزایی در اختیار متقاضیان دارای شرایط قرار گرفته است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات کارآفرینی و اشتغال با هدف ارتقاء سطح اطلاعات و آگاهی کارآفرینان و کارگران به منظور تولید بیشتر و با کیفیت و ارائه خدمات مطلوبتر صورت گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان بر لزوم برگزاری دورههای آموزشی تاکید و تصریح کرد: 6 هزارو ۵۷۰ ساعت آموزش در واحد نفر برگزار شد، طبق پیشبینیهای انجام شده و برنامههای جامع و مشخصی که داریم این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مازندرانی از حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر به عنوان یکی از بدترین خاطرات زندگی خود یاد کرد و گفت: به غیر از مسؤولیت و وظایف مشخصی که در قبال کارگران بخشهای مختلف از جمله معادن دارم به عنوان یک انسان از اتفاق ناگواری که برای هم استانیهای ارجمند پیش آمد ناراحت هستم.

وی ادامه داد: تمام تلاش خودم را به کار گرفتم تا در کنار سایر مسوولان و مدیران استانی مشکلات بخش معدن استان را به حداقل برسانیم و مصدومان این حادثه دلخراش سلامتی کامل خودشان را به دست بیاورند و خانواده کارگرانی که فوت شدند به حق و حقوق شان برسند که البته درصد قابل توجهی از این اهداف محقق شده است.

مازندرانی با اشاره به هفته تعاون که ۱۱ الی ۱۷ شهریورماه جاری است، از برگزاری برنامههای متنوع در این هفته خبر داد و تاکید کرد: پیرو فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و هم راستا با سیاستهای اقتصادی نظام و دولت برنامههای خوبی برای این ایام در نظر گرفتیم.

وی افزود: تجلیل از کارگران نمونه بخشهای مختلف و معرفی تعاونیهای برتر به همراه کارگاهها و کلاسهای آموزشی و نشستهای تخصصی با مدیران استانی و شهرستانی بخشی از این برنامهها خواهد بود که البته اخبار مربوط به این هفته از طریق رسانههای مختلف به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با تمجید از شرکت تعاونیهایی که توان صادرات و درآمدزایی ارزی برای کشور دارند از هزار و ۵۳۵ هزار دلار صادرات در پنج ماهه نخست سال خبر داد و اضافه کرد: قابلیتها و ظرفیتهای شرکت تعاونیهای سطح استان بالا و توان صادرات بیشتر را داریم و باید بازار هدف بیشتری را در کشورهای دیگر پیدا کنیم که استفاده از ظرفیت رسانه بویژه فضای مجازی میتواند ما را به هدفمان نزدیک کند.


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 447
  • کد خبر : 37224