عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر کل استاندارد گلستان: برای جهانی شدن راهی جز استاندارد شدن نیست


مدیر کل استاندارد گلستان: برای جهانی شدن راهی جز استاندارد شدن نیست

مدیر کل استاندارد گلستان: برای جهانی شدن راهی جز استاندارد شدن نیست

 محمود فرمانی در همایش روز جهانی استاندارد اظهار داشت: همه تولید کنندگان دغدغه کیفیت و استاندارد را دارند و این مهم باعث شده که مفهوم استاندارد مفهوم فرا سازمانی دارد.

وی تصریح کرد: رمز جهانی شدن اقتصاد استاندارد است و اگر بخواهیم به جهانی شدن تولید فکر کنیم راهی جزء رسیدن به استاندارد و توجه به استانداردهای لازم نداریم.
مدیر کل استاندارد گلستان تاکید کرد: مقام معظم رهبری به برونگرایی و درونزایی در اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و در این مسیر نگاه تولید کنندگان ما باید به بازارهای بین المللی باشد و به تولید داخل توجه داشته باشند.
فرمانی با بیان اینکه باید استاندارد جدی گرفته شود، افزود: بخش جدیدی علاوه بر صنعت و تولید یعنی ایمنی و سلامت در حوزه استاندارد استان توجه شده است.
وی گفت: در بخش ایمنی و سلامت به تجهیزات پارک بازی، جایگاه های سی‌.ان.جی و سردخانه ها توجه داریم و در این مهم با هیچ دستگاهی تسامح نداریم.
مدیر کل استاندارد گلستان در سال گذشته به تایید آسانسور در دستگاه های اجرایی تاکید کردیم و گفت: ۹۲ دستگاه آسانسور و تجهیز بازی را از ابتدای سال تا کنون پلمپ کردیم تا بگوئیم که در حوزه امنیت و سلامت مردم با جدیت وارد می شویم.
فرمانی افزود: خط قرمز استاندارد ایمنی و سلامت جامعه است و در بحث استاندارد باید در حوزه فرهنگ کار و تلاش شود.
وی یادآور شد: با فرهنگ سازی مناسب می توانیم بسیار موفق عمل کنیم و امسال برنامه فرهنگی تحت عنوان" پویش کالای ایرانی می خرم" را طراحی کرد و امید داریم در این مسیر موفق باشیم.
مدیر کل استاندارد گلستان گفت: دستاوردهای ما در حوزه استاندارد به همت و تلاش کارشناسان و همکاران ما در اداره کل استاندارد و دستگاه های همکار با این مجموعه در استان گلستان است.
وی به رتبه برتر اداره کل استاندارد در جشنواره شهید رجایی استان اشاره کرد و گفت: استاندارد گلستان امروز در تصمیم سازی های حوزه استاندارد استان نقش ایفاء می کند.
مدیر کل استاندارد گلستان به شعار روز جهانی استاندارد" استانداردها شهرها را هوشمندتر می کند" اشاره کرد و گفت: خرسند هستیم پوستر امسال که به مناسبت روز جهانی استاندارد در دنیا منتشر می شود توسط یک جوان ایرانی طراحی شده است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .