عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ظرفیت فوق العاده ورزش کارگری گلستان/ ضرورت نگاه ویژه فدراسیون و وزارت به ورزش کارگری

مدیرکل تعاون کار گلستان تاکید کرد:

ظرفیت فوق العاده ورزش کارگری گلستان/ ضرورت نگاه ویژه فدراسیون و وزارت به ورزش کارگری

 در مجمع انتخابات رئیس هیئت ورزش کارگری گلستان که ظهر چهارشنبه با حضور سید امیر حسینی رئیس فدراسیون ورزش کارگری، سعید مازندارنی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و دیگر اعضای مجمع برگزار شد، حاضرین در خصوص مشکلات ورزش کارگری در گلستان و لزوم توجه فدراسیون و وزارت سخن گفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان، دکتر سعید مازندرانی در این مجمع اظهار کرد: ورزش کارگری گلستان ظرفیت فوق العاده‌ای دارد و ورزشکاران مقام‌های ملی و فراملی زیادی کسب کرده‌اند.

وی افزود: این در حالی است که بسیاری از ورزشکاران کارگری گلستان برای تیم‌های دیگر استان‌ها به میدان می‌روند زیرا آنجا رسیدگی بیشتری به آنها می‌شود که در صورت حمایت از این ورزشکاران، می توان شاهد رشد بیشتر ورزش کارگری در استان شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: گلستان دارای پنج مجموعه ورزشی کارگری در شهرستان‌های کردکوی، گرگان، علی آباد، آزادشهر و گنبد بوده و سالن‌های ورزشی شهرستان‌های کلاله و بندرترکمن به دلیل کمبود اعتبارات ملی نیمه تمام مانده است.

وی ادامه داد: به دلیل محدودیت در بودجه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ما از محل درآمد مجموعه‌های ورزشی و حمایت کارفرماها در قالب اسپانسر برای ورزش کارگری هزینه می‌کنیم.

مازندرانی با بیان اینکه زمینه ورزش کارگری با ورزش قهرمانی متفاوت است، گفت: وضعیت اقتصادی موجب شده است تا کارفرماها ورزش را در اولویت‌های دیگر خود قرار دهند و این موضوع باعث مغفول ماندن ورزش کارگری استان می شود.

وی با اشاره به اینکه با تمام مشکلات حوزه ورزش کارگری، استان گلستان در ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزو پنج استان برتر است تصریح کرد: ارتقاء ورزش کارگری و افزودن بر افتخارات این حوزه نیازمند نگاه ویژه فدراسیون و وزارت به ورزش کارگری استان است.

وی تاکید کرد: فدراسیون باید قطب‌های ورزش کارگری کشور در رشته‌های مختلف را مشخص کند تا استان‌ها ظرفیت‌های موجود را تقویت کنند.

در پایان این جلسه و پس از رای­گیری، محمدعلی تجری به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت ورزش کارگری استان گلستان انتخاب شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 540
  • کد خبر : 39238