عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » محمد علی تجری رئیس هیئت ورزش های کارگری استان گلستان برای 4 سال دیگر


محمد علی تجری رئیس هیئت ورزش های کارگری استان گلستان برای 4 سال دیگر

 طی برگزاری مجمع انتخابات هیئت ورزش کارگری استان گلستان رئیس این هیئت معرفی شد .

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ؛ شنبه بیست و نهم مرداد1401 مجمع انتخابات هیئت ورزش کارگری استان گلستان به ریاست دکتر جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران و باحضور مهندس برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان و سایر اعضای مجمع در سالن اجتماعات معاونت جوانان اداره کل برگزار شد .
احمد تجری رئیس هیئت ورزش کارگری استان در 4 سال گذشته تنهاکاندیدای تصدی ریاست این هیئت بود.که در این جلسه به مدت ۱۰ دقیقه در مورد برنامه های خود صحبت کرد .
پس از پایان رأی گیری محمدعلی تجری با 20رأی از 20 رأی مأخوذه برای مدت ۴ سال دیگرهدایت هیئت کارگری استان را برعهده گرفت . همچنین لیلا هادیان ، باقر رستاقی ، تقی مقصودلو ، حسینعلی خواجه مظفری و زهرا ولیان به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند .و محمد مهدی خالقی به عنوان بازرس معرفی شد که مورد تأیید اعضای مجمع قرارگرفت .
در ادامه مهندس برزمینی ضمن تبریک به احمد تجری به خاطر اخذ رأی کامل اعضای رأی دهنده مجمع ، همچنین از زحمات ایشان در4 سال گذشته تشکر و قدر دانی کرد و هیئت ورزش کارگری استان را یکی از هیئت های فعال و پای کار استان بر شمرد .
برزمینی افزود : هیئت ورزش کارگری استان با 32 رشته و 32 انجمن یکی از هیئت های گسترده استان می باشد و همه باید کمک کنیم که همچون گذشته اتفاقات خوب در این هیئت ادامه داشته باشد .
در پایان دکتررمضی به رئیس منتخب تبریک گفته و عنوان کرد : ما باید توجه ویژه ای به ورزش همگانی داشته باشیم و اشاره کرد که با داشتن 30 رشته هیئت پر مشغله و شلوغی داریم که فعالیت ها در این هیئت سنگین است.
ایشان تأکید کردافرادی که در این هیئت مسئولیت قبول می کنند باید فعال بوده و عاشق خدمت باشند .
وی از حمایت فدراسیون از فعالیت های استانی در حد توان خبر داد و منتفع شدن هیئت ها از انتفاعات مالی فدراسیون و رسیدگی بیشتر به هیئت ها از جمله مورادی بود که در این جلسه توسط رئیس فدراسیون مطرح شد .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .