عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بيست و يكمين جلسه كميسيون ماده پنج در گلستان برگزارشد

سرپرست راه و شهرسازي گلستان:

بيست و يكمين جلسه كميسيون ماده پنج در گلستان برگزارشد

بيست و يكمين جلسه كميسيون ماده پنج در گلستان برگزارشد

با برگزاري جلسه كميسيون ماده پنج، در روز جاري 39پرونده با موضوعات شهري و شهرسازي مورد بررسي مسئولان و كارشناسان ذيربط قرار گرفت.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، تغيير كاربري، افزايش و كاهش تراكم و افزايش سطح اشغال ملك و ساختماني از مواردي بود كه در اين جلسه به بحث و بررسي گذاشته و تصميمات لازم اتخاذ شد.

مهندس حسين محبوبي سرپرست اداره كل راه و شهرسازي گلستان در اين رابطه عنوان نمود: در اين جلسه، موارد و مسايل شهرستان گرگان مورد بررسي قرار گرفت.كه پس از بررسي هاي لازم بخشي از آن مصوب و مواردي جهت اصلاح و تكميل عودت و باتعدادي از آن مخالفت گرديد كه مصوبات بزودي از طريق سايت اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي به نشاني www.golestanrud.ir اعلام ميشود .

اين جلسه با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان ،شهردارگرگان وعضو شوراي شهر وساير مديران كل عضو اين كميسيون در محل سالن اجتماعات معاون عمراني استانداري گلستان برگزار شد.

كميسيون ماده 5 قانون تاسيس شورايعالي شهرسازي و معماري ايران كميسيوني است براي بررسي و تصويب طرح تفصيلي و تغييرات بعدي آن كه به رياست استاندار محترم و در غياب ايشان معاون محترم امور عمراني استانداري بعنوان قائم مقام و دبيري مديركل راه و شهرسازي تشكيل مي شود و مديريت شهرسازي و معماري اداره كل راه و شهرسازي نيز مسووليت دبيرخانه اين كميسيون را بر عهده دارد.


 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .