عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه كميسيون ماده پنج در گلستان برگزار شد

سرپرست راه و شهرسازي گلستان:

جلسه كميسيون ماده پنج در گلستان برگزار شد

جلسه كميسيون ماده پنج در گلستان برگزار شد

با برگزاري جلسه كميسيون ماده پنج، در روز گذشته 13پرونده با موضوعات شهري و شهرسازي مورد بررسي مسئولان و كارشناسان ذيربط قرار گرفت.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، تغيير كاربري، افزايش و كاهش تراكم و افزايش سطح اشغال ملك و ساختماني از مواردي بود كه در اين جلسه به بحث و بررسي گذاشته و تصميمات لازم اتخاذ شد.

مهندس "حسين محبوبي "سرپرست اداره كل راه و شهرسازي گلستان در اين رابطه عنوان نمود: در اين جلسه، موارد و مسايل شهرهاي آزادشهر وگنبد مورد بررسي قرار گرفت.كه پس بررسي هاي لازم بخشي از آن مصوب و مواردي جهت اصلاح و تكميل عودت و باتعدادي از آن مخالفت گرديد كه مصوبات بزودي از طريق سايت اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي به نشاني www.golestanrud.ir اعلام ميشود .

اين جلسه با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان ،شهرداران آزاد شهر و گنبد وساير مديران كل عضو اين كميسيون در محل سالن اجتماعات معاون عمراني استانداري گلستان برگزار شد.

كميسيون ماده 5 قانون تاسيس شورايعالي شهرسازي و معماري ايران كميسيوني است براي بررسي و تصويب طرح تفصيلي و تغييرات بعدي آن كه به رياست استاندار محترم و در غياب ايشان معاون محترم امور عمراني استانداري بعنوان قائم مقام و دبيري مديركل راه و شهرسازي تشكيل مي شود و مديريت شهرسازي و معماري اداره كل راه و شهرسازي نيز مسووليت دبيرخانه اين كميسيون را بر عهده دارد.

جلسه كميسيون ماده پنج در گلستان برگزار شد

جلسه كميسيون ماده پنج در گلستان برگزار شد

 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .