عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح جشنواره نخستین واژه "آب" در استان گلستان

سرپرست روابط عمومی آبفا گلستان خبر داد:

افتتاح جشنواره نخستین واژه "آب" در استان گلستان

 سرپرست روابط عمومی آبفا گلستان از افتتاح جشنواره نخستین واژه "آب"در استان گلستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، رقیه ایوبی افزود: این جشنواره در مرحله اول برای 200 نفر از دانش آموزان پایه اول دبستان شهر گرگان برگزار شده است.
وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آن است که دانش آموزان اول ابتدایی همزمان با یادگیری اولین کلمه "آب" با مفاهیم و نقش و اهمیت آب در زندگی و همچنین محدودیت های منابع آب و روش های صحیح مصرف آن آشنا شوند و این مفاهیم از طریق دانش آموزان به خانواده های آنان نیز منتقل می شود.
ایوبی اظهار داشت: از اهداف دیگر جشنواره افزایش روحیه مشارکت پذیری کودکان، خانواده ها و معلمان با مجموعه صنعت آب و فاضلاب و برجسته نمودن نقش آن ها در حفاظت از منابع آب می باشد.
وی با بیان اینکه آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: کشور ما در حال حاضر با محدودیت جدی منابع آب روبروست و برای حفاظت از منابع آبی نیاز به گفتمان عمومی و حس مشترک ملی هستیم.
ایوبی آموزش را پایه و اساس فرهنگ سازی در جامعه دانست و افزود: تغییر در نگرش و رفتار مردم در خصوص کمبود آب و مصرف درست آن ملتزم دانستن یکسری از اقدامات وسیع فرهنگی است و دانش آموزان می توانند بعنوان سفیران آب در ارائه آموزش های لازم به سایر افراد خانواده موثر باشند.
وی گفت: این جشنواره با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، محیط زیست استان و با حضور فعال معلمان، مدیران و کارشناسان آموزش و پرورش برگزار شده است.
ایوبی خاطرنشان کرد: این جشنواره برای دانش آموزان سایر شهرهای استان نیز برگزار خواهد شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 602
  • کد خبر : 40968