عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جشنواره آب گام موثری در نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی است

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه مینودشت:

برگزاری جشنواره آب گام موثری در نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی است

 مدیر امور آب و فاضلاب منطقه مینودشت گفت: برگزاری جشنواره آب گام موثری در نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی در جامعه است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس حسن تختی مقدم در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت افزود: جشنواره نخستین واژه "آب" با حضور 300 دانش آموز پایه اول ابتدایی در شهر مینودشت برگزار شده تا دانش آموزان پایه اول همزمان با یادگیری این کلمه با مفاهیم صرفه جویی و مدیریت صحیح مصرف نیز آشنا شوند.
به گفته وی، دانش آموزان با یادگیری روش های استفاده درست از آب می توانند این روش ها را به خانواده ها منتقل نموده و به عنوان سفیران آب در خانواده ها از هدررفت آب جلوگیری نمایند.
مهندس تختی مقدم با بیان اینکه آموزش به  دانش آموزان در فضایی شاد و مفرح ارائه شد، تصریح کرد: از آنجایی که ارائه مطالب آموزشی در فضای کلاسیک برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی کسالت آور است، سعی کردیم از طریق شعر، سرود و برنامه های نمایشی این مطالب را به دانش آموزان ارائه دهیم.
وی اظهار داشت: کشور ما در حال حاضر با محدودیت جدی منابع آب روبروست و آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
مدیر امور آب و فاضلاب منطقه مینودشت خاطرنشان کرد: در این جشنواره مسابقه نقاشی با موضوع آب برگزار شد و به دانش آموزان بسته های آموزشی با موضوع چگونگی مصرف بهینه آب نیز اهدا شد. 
 این جشنواره با همکاری آموزش و پرورش و با حضور پرشور دانش آموزان و معلمان در شهرهای گرگان، گنبد، گمیشان، رامیان، علی آبادکتول، کردکوی، کلاله و مینودشت برگزار شده است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 517
  • کد خبر : 41529