عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 47 کیلومتر شبکه و خط انتقال فاضلاب کردکوی شستشو شد

در 9 ماهه گذشته

47 کیلومتر شبکه و خط انتقال فاضلاب کردکوی شستشو شد

 

 

مدیر امور آب و فاضلاب کردکوی گفت: در 9 ماهه گذشته 47 کیلومتر شبکه و خط انتقال فاضلاب کردکوی شستشو شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس احمدحسینی آزاد در گفتگو با پایگاه خبری شرکت افزود: در این مدت 102 مورد رفع گیر شبکه فاضلاب و انشعابات، 48 مورد نصب انشعاب جدید فاضلاب، ویدئومتری 326 متر از شبکه انشعاب فاضلاب، دو بار مهپاشی تمامی منهول ها فاضلاب، 115 مورد همسطح سازی دریچه منهول فاضلاب و 949 مورد بازرسی منهول فاضلاب انجام شده است.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 862 فقره کنتور فرسوده و خراب مشترکین آب تعویض شده است، تصریح کرد: این اقدام در راستای کاهش هدررفت آب انجام شده است.
مهندس حسینی آزاد اظهار داشت: رفع 403 مورد اتفاقات انشعاب، رفع 43 مورد اتفاقات شبکه توزیع آب و خط انتقال، تعویض 56 مورد انشعاب فرسوده، نصب 87 فقره انشعاب جدید، یک هزار و 375 متر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب و 17 کیلومتر شستشوی شبکه و خط انتقال از فعالیت های انجام شده در مدت مذکور می باشد.
به گفته وی، جابه جایی 18 کنتور، رفع گیر و نشتی 47 کنتور، بازرسی چشمی 27 کیلومتر از شبکه آب، 80 مورد استاندارد سازی انشعاب، 26 مورد مرئی کردن شیرآلات شبکه آبرسانی و 4 مورد قطع انشعاب غیرمجاز از اقدامات انجام شده در امور آب و فاضلاب کردکوی می باشد.
مدیر امور آب و فاضلاب شهر کردکوی با اشاره به کلرسنجی های انجام شده گفت: در نه ماهه گذشته تعداد دو هزار و 160 مورد کلرسنجی با هدف دسترسی مشترکین به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی انجام شده است.
گفتنی است، 12 هزار و 302  مشترک در بخش آب و 4 هزار و 244 مشترک در بخش فاضلاب تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب شهر کردکوی می باشند و آب مورد نیاز این مشترکین از طریق 15 حلقه چاه تامین می شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 874
  • کد خبر : 41977