عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 112 مورد رفع اتفاقات خط انتقال، شبکه توزیع و انشعاب در سه ماهه اول سال

مدیرامور آب و فاضلاب منطقه بندرگز خبر داد:

112 مورد رفع اتفاقات خط انتقال، شبکه توزیع و انشعاب در سه ماهه اول سال

 مدیر امور آب و فاضلاب منطقه بندرگز از رفع 112 مورد اتفاقات خط انتقال، شبکه توزیع و انشعاب شهرهای بندرگز و نوکنده در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس زین العابدین محمدی در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت، افزود: همکاران ما تمامی تلاش خود را می کنند تا رفع اتفاقات در کمترین زمان ممکن انجام شود.
وی افزود: در این مدت 327 کنتور خراب مشترکین شهرهای بندرگز و نوکنده با هدف کاهش هدررفت آب تعویض شد.
به گفته محمدی، تعویض کنتورهای خراب علاوه بر اینکه از پرت بیش ‌از اندازه آب و اثرات منفی آن بر تأسیسات آب‌رسانی جلوگیری می‌کند، شرایط لازم جهت کنترل مصرف را فراهم می‌نماید.
وی با بیان اینکه 105 متر توسعه شبکه توزیع آب در شهرستان بندرگز و نوکنده انجام شده است، تصریح کرد: شستشوی 5 کیلومتر و 650 متر از شبکه توزیع آب، 740 مورد کلرسنجی و 32 فقره تعویض انشعاب فرسوده از اقدامات انجام شده در سه ماهه اول سال جاری می باشد.
وی با تشرح اقدامات انجام شده در بخش فاضلاب گفت: شستشوی 6 کیلومتر و 650 متر از شبکه فاضلاب، مهپاشی 898 منهول فاضلاب با هدف از بین بردن حشرات در شبکه فاضلاب، 28 مورد رفع گیر در شبکه و انشعابات فاضلاب، 36 مورد همسطح سازی و مرئی سازی دریچه منهول فاضلاب و 32 متر اصلاح انشعاب و شبکه فاضلاب از فعالیت های انجام شده در بخش فاضلاب می باشد.
 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 585
  • کد خبر : 47498