عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هیچ منع قانونی جهت تهیه دارو وتجهیزات مورد نیاز بیمه شدگان نداریم

دکتر احمد نصرتی :

هیچ منع قانونی جهت تهیه دارو وتجهیزات مورد نیاز بیمه شدگان نداریم

هیچ منع قانونی جهت تهیه دارو وتجهیزات مورد نیاز بیمه شدگان نداریم

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، دکتر احمد نصرتی درمصاحبه با رادیو گلستان با تاکید بر اینکه هیچ منع قانونی برای تهیه دارو وتجهیزات مورد نیاز بیماران بیمه شده در سازمان نداریم افزود : خدمات درمانی این سازمان در مراکز ملکی برای بیمه شدگان کاملا رایگان ارائه می شودوی افزود : ما در استان در بخش درمان مستقیم دارای 2 بیمارستان و 6 درمانگاه هستیم و در بخش درمان غیر مستقیم نیز با 25 بیمارستان استان و 1300 مرکز سرپایی طرف قرارداد هستیم . 

دکتر نصرتی درخصوص تامین داروهای مورد نیاز بیمه شدگان که موضوع اصلی بحث بود گفت : ما با همین هدف با صددرصد داروخانه های استان به تعداد 252 داروخانه طرف قرارداد هستیم ودر طول سال گذشته 217 میلیارد تومان برای داروهای مصرفی بیمه شدگان استان هزینه کرده ایم.

مدیر درمان گلستان با تاکید بر اینکه 447 بیمار ام .اس ، 4438 بیمار شیمی درمانی و 866 بیمار دیالیزی دراستان داریم گفت : صددرصد هزینه های دارویی بیماران پیوند کلیه ، بیماران خاص ، رادیوتراپی وسرطانی ، nicu - icu و 85 درصد داروی مورد نیاز بیماران شیمی درمانی را سازمان پرداخت می نماید.

دکتر نصرتی همچنین گفت : سازمان تامین اجتماعی ایران تنها سازمان تامین اجتماعی در سطح دنیاست که مراکز ملکی ودرمان مستقیم دارد و در سایر کشورها تنها از طریق خرید خدمت تعهدات انجام می شود.

وی با توجه به اینکه بیمه شدگان در مراجعه به مراکز طرف قرارداد سرپایی 30 درصد و با مراجعه به مراکز بستری 10 درصد فرانشیز پرداخت می کنند و خدمات درمانی در مراکز ملکی برای بیمه شدگان کاملا رایگان است ، گفت: درصورتی که سرانه درمانی بیمه شدگان از سوی وزارت بهداشت به سازمان پرداخت شود می توان انتظار داشت که خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان با سهولت بیشتری در دسترس قرار گیرد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .