عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمات داروخانه هلال احمر گلستان به ۶ هزار نفر در ایام نوروز


خدمات داروخانه هلال احمر گلستان به ۶ هزار نفر در ایام نوروز

خدمات داروخانه هلال احمر گلستان به ۶ هزار نفر در ایام نوروز

 معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گلستان از ارائه خدمات داروخانه هلال احمر گرگان و مراکز توانبخشی استان به بیش از ۶ هزار بیمار مراجعه کننده در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، دکتر حمید استیری با اعلام این خبر گفت: داروخانه هلال احمر به دلیل تامین و توزیع به موقع داروهای مورد نیاز مردم اعم از داروهای تخصصی، داروهای پرونده ای و داروهای تک نسخه ای که اکثرا تحت پوشش بیمه های جاری کشور است، از نقش و اهمیت ویژه ای در نظام توزیع دارو برخوردار است.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گلستان افزود: تکنسین های دارویی این داروخانه، دارو را با رویکرد تامین دارو از طریق بیمه های جاری کشور برای مراجعه کننده تهیه می کنند تا بیمار کمترین هزینه را در تهیه دارو متحمل شود.
دکتر استیری تصریح کرد: داروخانه هلال احمر گرگان در ایام نوروز ۱۴۰۱ به ۵ هزار و ۹۰۳ مراجعه کننده خدمات دارویی ارائه داده است. این داروخانه در میدان ولیعصر ، مرکز اصلی شهر واقع شده و بیماران از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب می توانند برای تامین داورهای خود مراجعه کنند.
وی در ادامه با اشاره به خدمات مراکز توانبخشی استان اعم از فیزیوتراپی و کاردرمانی استان در طول نوروز افزود: در این مدت ۴۳۸ نفر از بیماران در مراکز توانبخشی هلال احمر استان خدمات درمانی دریافت کرده اند. 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .