عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز فعالیت 23 اکیپ همیاران آب همزمان با هفته صرفه جویی در استان گلستان


آغاز فعالیت 23 اکیپ همیاران آب همزمان با هفته صرفه جویی در استان گلستان

 

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از آغاز فعالیت 23 اکیپ همیاران آب همزمان با هفته صرفه جویی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، رقیه ایوبی هدف از راه اندازی این اکیپ ها را شناسایی مشترکین پرمصرف و ارائه راهکارهای مناسب برای کاهش مصرف آنان عنوان کرد و افزود: در صورت بی توجهی مشترکین پرمصرف به اخطار شفاهی همیاران آب، انشعاب آب این مشترکین قطع و وصل مجدد انشعاب منوط به تعهد و پرداخت کلیه بدهی های آنان می باشد.
وی با بیان اینکه اکیپ های همیاران آب همزمان با شروع هفته صرفه جویی (1 تا 7 تیر ماه) فعالیت خود را آغاز می کند تصریح کرد: فعالیت این اکیپ ها تا 15 مهر ماه در دو شیفت صبح و عصر ادامه خواهد داشت.
ایوبی با اشاره به وظایف همیاران آب گفت: توزیع بروشور و پوسترهای تبلیغاتی، برقراری ارتباط چهره به چهره و راهنمایی مشترکین بد مصرف، حضور در خیابان های سطح شهر، بیمارستان ها، ادارات، بانک ها و ... جهت بررسی میزان مصرف آب، شناسایی انشعاب غیرمجاز و کنتورهای خراب، شناسایی انشعاب مشکوک مانند کارواش های در حاشیه شهر و .. از وظایف همیاران آب می باشد.
مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا گلستان مراجعه به ساختمان های مسکونی، نمایشگاه ها، ساختمان های در حال ساخت، شناسایی کنتورهای خراب، شناسایی شکستگی شبکه های اصلی و فرعی در سطح شهر و اعلام به اتفاقات منطقه را از دیگر وظایف این اکیپ ها برشمرد.
ایوبی خواستار برخورد قاطع با افرادی که از آب شرب برای شستشوی خودرو، پارکینگ و حیاط منازل استفاده می کنند، شد و گفت: همیاران آب باید بصورت کتبی به مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت نمی کنند، اخطار دهند و زمینه را برای مشارکت هرچه بیشتر مردم در برنامه های سازگاری با کم آبی فراهم نمایند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 578
  • کد خبر : 46723