عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام سرپرست شرکت آب و فاضلاب گلستان به مناسبت آغاز هفته صرفه جویی در مصرف آب


پیام سرپرست شرکت آب و فاضلاب گلستان به مناسبت آغاز هفته صرفه جویی در مصرف آب

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان به مناسبت آغاز هفته صرفه جویی در مصرف آب پیامی صادر کرد .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس " ابوالفضل رحیمی " گفت : آغاز هفته صرفه جویی در مصرف آب و شروع فصل گرما یادآور احتیاط در مصرف آب و هشدار کم آبی می باشد با امید به اینکه همه باهم در حفظ ذخایر آبی کوشا باشیم.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد :  با آنکه بیش از 71 درصد از سطح کره زمین را آب پوشانده است، تنها 5/2 درصد از کل آب های موجود دنیا را آب شیرین تشکیل می دهد و از این میزان، سهم کشور ما از آب شیرین و قابل دسترس بسیار ناچیز است، استفاده بهینه از گوهر بی بدیل  موجب بهره مندی از فعالیت های اقتصادی مناسب نیز خواهد شد.
وی افزود: مشارکت‌های مردمی  و راه اندازی کمپین هایی در خصوص صرفه جویی و مصرف بهینه نقش کلیدی و موثری در فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب وارد می باشد. اگر مردم شریف استان به صرفه جويي و مصرف بهينه توجه نكنند حفر دهها حلقه چاه هم نمي تواند ما را از مسائل درگیر آب خارج كند، ضمن آنكه منابع آب زيرزميني بسيار محدود است و هر چاه جديدي كه حفر مي شود بايد از ژرفاي بيشتري آب با هزينه بيشتر استحصال شود.
رحیمی در پایان اظهار داشت : آنچه مسلم است هدف از صرفه جویی، کم مصرف کردن نیست هدف درست و بجا مصرف کردن و به اندازه نیاز استفاده کردن است تا با جلوگیری از اسراف آب و رعایت نمودن الگوی مصرف، امکان استفاده مناسب برای تمامی هم استانی های عزیز از این مایه حیاتی میسر شود.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 431
  • کد خبر : 62349