عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش مشترکین پرمصرف نقش زیادی در کاهش هدررفت آب دارد

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا گلستان:

آموزش مشترکین پرمصرف نقش زیادی در کاهش هدررفت آب دارد

 مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: شناسایی و آموزش مشترکین پرمصرف نقش زیادی در کاهش هدررفت آب دارد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، رقیه ایوبی در گفتگو با پایگاه خبری شرکت افزود: اصلاح الگوی مصرف آب از جمله برنامه های اقتصاد مقاومتی وزارت نیرو می باشد و هرساله می باید 10 درصد از میزان مشترکین پرمصرف کاهش داده شوند.
وی با بیان اینکه تاکنون برنامه ها و اقدامات مناسبی در راستای فرهنگ سازی بهینه و اصولی در مصرف صحیح آب انجام شده است، تصریح کرد: شناسایی مشترکین پرمصرف و آموزش چهره به چهره توسط همیاران آب، شناسایی مشترکین کم مصرف و برگزاری برنامه های تشویقی به منظور  تقدیر از آنان، چاپ پیام  های صرفه جویی در مصرف آب در قبوض آب بهاء مشترکین و ارائه راهکارهای مصرف بهینه آب، تهیه و تولید انمیشین و موشن گرافی های مدیریت مصرف آب و توزیع و پخش آن ها از طریق صداسیما و شبکه های مجازی و ... از جمله اقدامات انجام شده در راستای اصلاح الگوی مصرف آب می باشد.
ایوبی انجام کار فرهنگی مستمر را لازمه نهادینه شدن اصلاح الگوی مصرف آب دانست و گفت: بد مصرفی در جامعه طی مدت زمان طولانی ایجاد شده و یکدفعه اصلاح نمی شود و باید برای تغییر این رفتارهای ناصحیح زمان و هزینه زیادی را صرف کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 446
  • کد خبر : 48932