عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز طرح تابستانه کتاب 97 در استان گلستان


آغاز طرح تابستانه کتاب 97 در استان گلستان

آغاز طرح تابستانه کتاب 97 در استان گلستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از آغاز طرح تابستانه کتاب 97 در سطح کشور و استان گلستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری هدف از این طرح را رونق بخشیدن به بازار کتاب ، ترویج کتابخوانی و ارائه تسهیلاتی در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی های سراسر کشور که مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می کنند اعلام کرد.

وی افزود: در این طرح کتابفروشی هایی که شرایط لازم را دارا باشند، پس از ثبت نام می توانند کتاب های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت دارند به خریداران بفروشند و موسسه خانه کتاب به نمایندگی از طرف معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛ مبلغ یارانه خرید کتاب را به کتابفروش ها پرداخت خواهد کرد.

کشمیری ادامه داد: این طرح از 30 مرداد ماه تا 8 شهریور ماه با شعار "دانش گستری با حمایت از تالیف ایرانی" و با یارانه خرید 15 تا 25 درصد در کتابفروشی های عضو طرح تابستانه انجام می شود.

وی ضمن دعوت از علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی،خاطر نشان کرد: در استان گلستان کتاب فروشی های "خانه کتاب گرگان" ، "سرزمین کتاب" ،"شهر کتاب" ، "علم و صنعت" ، "بانک کتاب جلالی شعبه یک و سه" و "جنگل" در شهر گرگان، کتابفروشی های "سلام" و "شهر کتاب" در شهرستان گنبد و کتابفروشی "اوستا" در شهرستان کردکوی در این طرح تابستانه حضور داشته و پذیرای دوستداران کتاب هستند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .