عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با مدیرعامل شرکت آبفار گلستان


دیدار رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با مدیرعامل شرکت آبفار گلستان

دیدار رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با مدیرعامل شرکت آبفار گلستان

مهندس پیشقدم رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با حضور در شرکت آبفار گلستان با مهندس هرمزی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت دیدار نموده و مشکلات و چالش های پیش روی این شرکت را مورد بررسی قرار دادند

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان مهندس هرمزی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت با ارائه گزارشی به شرح وضعیت موجود و اقدامات انجام گرفته دراین شرکت پرداخته و خاطر نشان کرد : از تعداد 1017 روستای استان تعداد 805 روستا و 10 شهر با بیش از 225 هزار مشترک و جمعیتی بالغ بر801740 هزار نفر تحت پوشش خدمات این شرکت می باشند.

وی همچنین ضمن تشکر از مهندس پیشقدم در راستای مساعدت های ویژه در بحث آب شرب روستایی خواهان توجه بیشتر و تخصیص بودجه های فوق العاده به منظور رفع کاستی ها در این بخش شدند.

در ادامه مهندس پیشقدم ضمن قدردانی از مجموعه شرکت آبفار و اقدامات صورت گرفته اظهار داشت : مشکل جدی در بخش آب کمبود نزولات جوی ، عدم صرفه جویی و مصرف بی رویه آب و پایین بودن تعرفه ها و کمبود اعتبارات می باشد.

ایشان افزودند: با توجه با اینکه یکی از مباحث مهم کشور کمبود آبشرب می باشد ، می طلبد توجه ویژه ای به این بخش شده و با همدلی و همکاری شاهد کاهش مشکلات و ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم باشیم


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .