عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار شهرستان آق قلا با مدیرعامل آبفار استان گلستان


دیدار فرماندار شهرستان آق قلا با مدیرعامل آبفار استان گلستان

 

 

امانگلدی ضمیر فرماندار شهرستان آق قلا با هرمزی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان دیدار و گفتگو نمودند .

 

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب روستایی استان گلستان ، فرماندار آق قلا به همراه مدیر امور آبفار شهرستان آق قلا به منظور بررسی آخرین وضعیت آب شرب و تبادل نظر درخصوص تخصیص اعتبارات این حوزه با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفار استان دیدار و گفتگو کردند .

امانگلدی ضمیر در این دیدار ضمن تبریک انتصاب مدیرعامل شرکت آبفار استان و ابراز خرسندی از اقدامات موثر شرکت آبفار با اشاره به خشکسالی های متوالی سالهای اخیر و تاثیر آن بر منابع آبی استان ، یکی ار راه های برون رفت از مشکلات فعلی در حوزه آب رسانی را فعالیتهای موثر فرهنگی عنوان کرد .

در ادامه هرمزی ، مدیرعامل شرکت آبفار استان با اشاره به اینکه مدیریت امور آبفار شهرستان آق قلا 86 روستا ، 6 مجتمع آبرسانی و 22913 نفر مشترک را تحت پوشش دارد، افزود : اجرا و تکمیل پروژه های مخزن فلزی هوایی روستای یلمه خندان، اجرای شبکه توزیع روستاهای گامیشلی یلقی ، سقریلقی و میرزاعلی یلقی ، ساخت مخزن 100 مترمکعبی فلزی هوایی روستای یلمه سالیان و اجرای خط انتقال روستای پیرواش از اهم فعالیتهای در دست اجرای شرکت در این شهرستان می باشد که این پروژه ها از محل اعتبارات ملی و استانی ، تامین اعتبار می شوند .

وی اظهار داشت : با توجه به کمبود منابع تامین آب ، جستجو و کنکاش برای پیدا کردن منابع جدید آبی نه آسان و نه مقرون به صرفه است بنابراین بایستی با رویکرد فرهنگی که همان مدیریت مصرف و ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب است ، به مقابله با بحران کم آبی برویم .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .