عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیركل امور روستایی استانداری با مدیرعامل شركت آب و فاضلاب روستایی استان


دیدار مدیركل امور روستایی استانداری با مدیرعامل شركت آب و فاضلاب روستایی استان

دیدار مدیركل امور روستایی استانداری با مدیرعامل شركت آب و فاضلاب روستایی استان

نصیبی مدیر کل دفتر روستایی و شوراهای استانداری با حضور در شرکت آبفار گلستان با مهندس بهزاد هرمزی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت دیدار و مسائل و مشکلات آبرسانی در روستاهای استان را مورد بررسی قرار دادند.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان مهندس هرمزی در این دیدار به بیان مطالبی در خصوص وضعیت منابع آب استان در بخش روستایی پرداختند.
ایشان اظهار داشتند از تعداد 1017 روستای استان تعداد 805 روستا و 10 شهر با بیش از 225 هزار مشترک و جمعیتی بالغ بر801740 هزار نفر تحت پوشش خدمات این شرکت می باشند و شاخص برخوردای روستائیان از آب شرب در استان 69.8 میباشد که 5 درصد از میانگین کشوری (74) پایین تر می باشد.
در ادامه نصیبی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته در جهت خدمات مطلوب به روستائیان گفت : با توجه به اهمیت آب در زندگی مردم ،باید نگاه ویژه ای در جهت رفع مشکل آب آشامیدنی روستاهای استان داشت.
همچنین در این دیدار مقرر شد :جلسه ای با حضور فرمانداران استان ، بخشداران در جهت رفع مسائل ومشکلات موجود در روستا ها برگزار شود تا در جهت خدمات مطلوب تر پیشنهادات لازم مطرح و تصمیمات نهایی اتخاذ گردد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .