عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز فعالیت تیم نظارت و ساماندهی تورهای غیرمجاز در گلستان

سرپرست معاونت گردشگری استان خبر داد:

آغاز فعالیت تیم نظارت و ساماندهی تورهای غیرمجاز در گلستان

 

احمد تجری سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از آغاز فعالیت تیم نظارت و ساماندهی تورهای غیرمجاز در استان گلستان خبر داد

 
به گزارش روابط عمومی معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان احمد تجری با اعلام این خبر گفت:  با توجه به درپیش بودن ایام پایانی تعطیلات تابستانه و افزایش تورهای گردشگری و جلسات متعدد کمیسیون نظارت بر امنیت گردشگران، با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و اداره نظارت بر اماکن عمومی استان، تیم نظارت و ساماندهی تورهای غیرمجاز تشکیل و آغاز به فعالیت نمود.
 وی در ادامه اظهار داشت: تیم مذکور ضمن هماهنگی با صدا و سیما به منظور تهیه گزارش و اطلاع رسانی عمومی در روز جمعه 97/6/9 در محل تجمع این گروه های حاضر و ضمن بررسی مدارک مربوط به راهنمای گردشگری، دفتر خدمات مسافرتی مجری تور، راننده و وسیله نقلیه، قوانین و مقررات لازم به آنها خاطر نشان گردید.
 طبق اظهارات وی، از میان گروه های بررسی شده، 2 گروه فاقد مجوز بوده که هر یک تعداد 40 نفر شرکت کننده در تور داشته و مقصد آنها استان های همجوار بوده است که با همکاری اعضای تیم نظارت، از حرکت آنها جلوگیری گردید و از سرپرستان برنامه تعهدنامه کتبی مبنی بر اقدام برای طی مراحل قانونی و دریافت مجوز و همچنین عدم تکرار مجدد برگزاری تور بدون مجوز اخذ گردید.
 سرپرست معاونت گردشگری استان از هم استانی های گرامی خواست قبل از ثبت نام و خرید تور و سفر های گردشگری، نسبت به دارا بودن مجوز آن گروه، اطمینان حاصل نمایند تا در صورت بروز هر گونه حادثه و یا نارضایتی، موضوع از طریق این اداره کل و مراجع ذیربط قابل بررسی و پیگیری باشد.
 سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اعلام کرد کسانی که شکایت یا نارضایتی ای نسبت به دفاتر خدمات مسافرتی استان گلستان دارند از طریق شماره 32224581-017 یا به صورت حضوری و مکتوب به منظور رسیدگی به این معاونت اعلام کنند.
 وی همچنین از عموم مردم خواست ضمن استفاده از خدمات تورهای مجاز، در صورت مشاهده گروه ها و افراد برگزارکننده تورهای غیرمجاز و بدون مجوز، مراتب را به این اداره کل اعلام نمایند.
   شایان ذکر است؛ لیست دفاتر خدمات مسافرتی مجاز به ارائه خدمات گردشگری از طریق سایت اداره کل میراث فرهنگی استان قابل دسترسی برای عموم مردم می باشد

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .