عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین نمایشگاه منطقه ای نقش زنان در توسعه پایدار در دهه فجر برگزار می شود


اولین نمایشگاه منطقه ای نقش زنان در توسعه پایدار در دهه فجر برگزار می شود

 سومین جلسه کارگروه اشتغال بانوان استان با حضور مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری، مهندس قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سایر اعضای کارگروه با موضوع بحث و بررسی پیرامون نمایشگاه منطقه ای نقش زنان در توسعه پایدار در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد. 

 

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت، مهندس قوانلو در این جلسه گفت: اولین نمایشگاه منطقه ای مشارکت زنان با محوریت تبیین نقش آفرینی زنان در اقتصاد مقاومتی بطور همزمان در هفت منطقه کشور برگزار می گردد .

 

وی تصریح کرد: زنان ایران اسلامی همواره در عرصه‌های مختلف، حضوری پر ‌رنگ و اثربخش داشته و به‌خوبی توانسته‌اند پابه‌پای مردان در پیشرفت کشور به ایفای نقش بپردازند.

 

 مهندس قوانلو زمینه سازی موثر برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در کشور با تاکید بر حرکت های جهادی توسط بانوان فعال ، ایجاد روح همکاری ملی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در زنان ، تقویت تعامل بین دستگاهی باتوجه به مقتضیات منطقه ای و استانی ، توجه به اشتغال در سطح منطقه به ویژه مناطق محروم ، تقویت بنیه اقتصادی خانوارها با تاکید بر خانوارهای زن سرپرست را از اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد .

 

 وی افزود: لازم است بانوان در صحنه های مختلف اجتماعی حضوری فعال داشته باشند .

قوانلو اظهار کرد: حضور در نمایشگاه توانمندیهای امور بانوان یک فرصت برای معرفی توانمندیهای بانوان استان می باشد . یکی از ابرازهای مهم تحقق اقتصاد مقاومتی به‌کارگیری ظرفیت‌های بانوان در بخش‌های مختلف است که مسئولان باید به صورت جدی به این مهم بپردازند.

 

نمایشگاه منطقه ای نقش زنان در توسعه پایدار با حضور استان های خراسان شمالی، جنوبی، سیستان و بلوچستان، گلستان به میزبانی خراسان رضوی در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1110
  • کد خبر : 5344