عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پوشش 99 درصدی تلفن همراه در شهرستان آزادشهر برقرار است

در جلسه با فرماندار آزادشهر مطرح شد:

پوشش 99 درصدی تلفن همراه در شهرستان آزادشهر برقرار است

پوشش 99 درصدی تلفن همراه در شهرستان آزادشهر برقرار است

محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی؛ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در دیدار با فرماندار آزادشهر به ارائه گزارش اقدامات انجام شده حوزه ICT شهرستان آزادشهر پرداخت.
رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اضافه کرد: در شهرستان آزادشهر 18 دفتر ICT فعالیت می کنند که کمبود خدمات جهت ارائه به مردم از مهمترین دلایل ضعف دفاتر به شمار می رود.
وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده خدمات قابل ارائه شرکت های توزیع برق، آب روستایی و ... برونسپاری شده و در حال واگذاری به دفاتر مذکور می باشد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به جمعیت روستایی شهرستان آزادشهر که بیش از 40 هزار نفرمی باشد گفت: دسترسی به اینترنت در تمام نقاط استان از مهمترین اهداف وزارت به شمار می رود که در این راستا در فاز اول تعداد 28 روستا و در فاز دوم تعداد 19 روستای شهرستان آزادشهر دارای اینترنت پرسرعت روستایی شده اند.
وی در انتها گزارشی از پوشش 99 درصدی اپراتورهای تلفن همراه در شهرستان آزادشهر خبر داد و گفت: در حال حاضر اپراتورهای همراه اول و ایرانسل با ایجاد پوشش یکپارچه 99 درصدی، بسترهای توسعه شهرستان را آماده کرده اند. 
حسینی فرماندار آزادشهر نیز ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در شهرستان آزادشهر و حمایت های مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از فعالیت های حوزه ارتباطی در نقاط کور شهرستان قدردانی کرد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .