عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صدور 53 پروانه دفتر فناوری اطلاعات روستایی در گلستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان خبر داد:

صدور 53 پروانه دفتر فناوری اطلاعات روستایی در گلستان

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از صدور 53 پروانه دفتر خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی در سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، محمد احمدی با اعلام این خبر افزود: در راستای کاهش شکاف دیجیتال بین شهر و روستا و ارائه خدمات به مردم دفاتر پیشخوان روستایی در سطح روستاهای استان توسعه پیدا کردند.
وی اضافه کرد: با توجه به بالابودن جمعیت روستایی نسبت به شهری در گلستان توسعه خدمات در روستاهای استان به عنوان یک اصل مهم به شمار می رود و در حال حاضر تعداد 53 روستای استان به دفاتر خدمات  ارتباطی تجهیز شده و 13 پروانه در انتظار صدور هستند.
رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان دفتر خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات را یکی از راه‌های ارائه خدمات دولت به مردم در روستاها دانست و گفت: با پیگیری های بعمل آمده تعداد زیادی از خدمات دستگاههای اجرائی به این دفاتر واگذار شده است و مردم می توانند از این خدمت بهره ببرند.
وی افزود: دفاتر ICT روستایی به عنوان نماینده دولت در روستاها برطرف کننده نیازهای بانکی، مالی و اداری مردم روستا و خدمت دهنده باید با حفظ مزیت رقابتی یا توسعه عملکرد در بلندمدت و تداوم رضایت روستائیان در طول زمان را بدست بیاورند.
احمدی اظهار داشت: با ایجاد دفاتر ICT  در روستاها ضمن اشتغالزایی برای فارغ‌التحصیلان روستایی از مهاجرت روستائیان به شهر جلوگیری می شود و روستاییان عزیز متحمل هزینه‌های اضافی مراجعه به شهرها نشوند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .