عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پوشش بیش از 97 درصدی جاده های شهرستان رامیان

در جلسه با فرماندار رامیان مطرح شد:

پوشش بیش از 97 درصدی جاده های شهرستان رامیان

پوشش بیش از 97 درصدی جاده های شهرستان رامیان

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی؛ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در دیدار با فرماندار رامیان به ارائه گزارش اقدامات انجام شده حوزه ICT شهرستان رامیان پرداخت.

رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اضافه کرد: در شهرستان رامیان  25 دفتر ICT روستایی فعالیت می کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به جمعیت روستایی شهرستان رامیان اضافه کرد: دسترسی به اینترنت در تمام نقاط استان از مهمترین اهداف وزارت به شمار می رود که در این راستا در فاز اول تعداد 42 روستا و در فاز دوم تعداد 19 روستای شهرستان رامیان دارای اینترنت پرسرعت روستایی شده اند.

وی در انتها گزارشی از پوشش بیش از 99 درصدی اپراتورهای تلفن همراه در شهرستان را ارائه نمود و گفت: در حال حاضر اپراتورهای همراه اول و ایرانسل با ایجاد پوشش یکپارچه 99 درصدی، بسترهای توسعه شهرستان را آماده کرده اند.

احمدی از پوشش بیش از 97 درصدی جاده های شهرستان رامیان نیز خبر داد و گفت: پوشش جاده ای مسیر رامیان-تخته لنگ بیش از 97 درصد می باشد که در حال ارتقاء آن هستیم ودر مسیر سه راهی رامیان نیز پوشش صد درصدی ارتباطات را داریم

سالاری فرماندار رامیان نیز ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در شهرستان رامیان و حمایت های مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از فعالیت های انجام شده در آن شهرستان قدردانی کرد.




نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .