عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پوشش صد درصدی اینترنت روستایی در شهرستان آق قلا


پوشش صد درصدی اینترنت روستایی در شهرستان آق قلا

پوشش صد درصدی اینترنت روستایی در شهرستان آق قلا
 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از توسعه پوشش ارتباطی و اینترنت نسل سوم و چهارم تلفن همراه در کلیه روستاهای شهرستان آق قلا خبر داد. 
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان گلستان، محمد احمدی با اعلام این خبر افزود: شهرستان آق قلا با جمعیت بالغ بر 35 هزار نفر به عنوان اولین شهرستان سبز ارتباطی استان تحت پوشش صد در صدی اینترنت قرار گرفت.
وی اضافه کرد: شهرستان آق قلا همزمان با آغاز دهه مبارک فجر تحت پوشش کامل ارتباطی از قبیل صوت و اینترنت قرار گرفت و از این پس در کلیه نقاط روستایی و شهری شهرستان مذکور مردم می توانند به تمامی خدمات شبکه ملی اطلاعات، از جمله خدمات آموزش الکترونیکی (مثل شبکه شاد)، دولت الکترونیکی (مثل سامانه سهام عدالت)، تلویزیون اینترنتی، بهداشت و سلامت الکترونیکی، خدمات بانکی و ... بهره مند شوند.
رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اضافه کرد: کاهش شکاف دیجیتال و بهبود بسترهای ارتباطی در مناطق کمتر توسعه یافته روستایی یکی از مهمترین دغدغه های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان است و تلاش می کنیم با توسعه پوشش صوت و دیتا در کلیه مناطق استان باعث رونق کسب و کار، ارائه خدمات و توسعه اقتصادی در استان باشیم.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .