عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دو موسسه قرآنی در گرگان


بازدید معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دو موسسه قرآنی در گرگان

بازدید معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دو موسسه قرآنی در گرگان

معاون قرآن و عترت و مدیر کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در روز سه شنبه 2 بهمن ماه از دو موسسه قرآنی در گرگان بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، «عبدالهادی فقهی زاده» معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، « علی اصغر امیرنیا» مدیر کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، « عادله کشمیری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از دو موسسه قرآنی «نسیم ظهور» به مدیریت رباب بابایان و  «قران و عترت کوثر » به مدیریت محترم قلی پور در شهرستان گرگان بازدید کردند.
«عبدالهادی فقی زاده» معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدارها ضمن قدردانی از اخلاص و ایثار مدیران موسسات قرآنی به ضرورت تبیین مفاهیم قرآن کریم در جامعه تاکید کرد.
وی ضمن اشاره به برگزاری دوره های حفظ قرآن کریم و مفاهیم سبک زندگی اسلامی توجه به نهادیده کردن فرهنگ قرآنی به خصوص در نسل جوان را ضروری دانست.
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خاتمه از مدیران این موسسات به پاس انتقال مفاهیم قرآنی در قالب تواشح، سرود و نمایش قدردانی کرد.
یادآور می شود این دیدار در حاشیه برپایی آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات استان گلستان انجام شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .